2012. október 30.

3. fejezet - Valaki figyel

Kedves, aranyos olvasók!
Nem győzöm köszönni, hogy olvastok, még olyanok is, akik nem szívlelik Justint. Sokat jelent ez nekem, pláne hogy hamarosan véget ér a Stole My Heart. Persze, lesz másik blogom, ami a srácokkal fog foglalkozni, de ezt a kis történetet is fontosnak tartom.
A csöpögős kis beszéd után írnék kicsit a részről is: elsődlegesen megismerhetitek egy kicsit jobban Tomot, és hogy képet is kapjatok róla, illesztettem be nektek ide egyet. Másodlagosan pedig nem lett egy hű de izgalmas rész, viszont nem akarok semmit sem elsietni. Hosszúnak sem mondanám, a továbbiak hosszabbak lesznek, esküszöm. De, a fő kérdés még mindig az, hogy mi lesz Chanel-el és Tommal és ki az aki figyeli Chan-t. Szerintetek?
Love, Diana

Nyugi, Chanel, nyugi. A szívem a torkomban dobogott, bármit tettem nem tudtam lenyugodni. Már javában készen voltam a randira. Remélem, az jobban sikerül, mint a mai Starbucks. Selenát lerohanták a fotósok, én meg megszeppenve tűrtem, ahogy kinyomnak a boltból. Amúgy semmi érdekes nem történt. Sel megígérte, hogy mivel holnap nincs forgatása, elmegy értem a suliba. Továbbra sem hiszem, hogy maradhatott ilyen egyszerű és kedves. Én már tuti elkallódtam volna.
Szerencsére tudtam telefonon beszélni Tommal, így fel lettem világosítva, hogy ne öltözzek ki. Volt bátorságom magamra kapni a bakancsomat is. Az egyszerű szürke póló-nadrág kombinációt egy színes kis sállal dobtam fel.
Este hatkor indultam el. Érdekes, hogy ott találkozunk, ahol tegnap, bár nem tudom, Tom mit tervez estére. Félek, hogy leégek vagy elpirulok. Nem vagyok az az olvadozós fajta, komolyabb kapcsolatom sem volt még olyan sok. A legtöbb fiút eltaszítom a beszólásaimmal és az első randi után menekülnek. Mindenki egy kedves, édes lányra vágyik, senki sem akar egy flegma királykisasszonnyal járni. Hogy honnan vonnak le olyan következtetéseket az első randi után, hogy egy ribanc vagyok, nem tudom. Gördeszkázom, rohadtul nem érdekel a pláza és nem vagyok egy körömfestegetős fajta. Akkor most mi van?!

Picit melegem volt, valószínű még nem szoktam meg a meleget. Texasban nincs ennyire fülledt levegő, ott télen esik a hó és szeptemberben már szakad az eső. Itt egy csepp sem esett amióta itt vagyok.

Mikor bekanyarodtam az utcán, egyszerre Őt pillantottam meg. Egyre idegesebb és idegesebb lettem.
- Szia. Csodaszép vagy. – annyira bírom, hogy itt mindenki állandóan ölelgeti a másikat (szarkazmus, igazából rühellem).
- Szia. Köszönöm.- érzem, hogy totál pirulok.
- Arra gondoltam, lemehetnénk a partra valahova enni, aztán sétálhatnánk.

Életemben nem nevettem még ennyit fiúval. Vicces volt, helyes, kedves és nem ribancozott le. A kellemes kis vacsora után a part menti sétányon baktattunk. Este sokkal szebb volt minden mint nappal.

- Texasból jöttél? – egy ideje sétáltunk már, közben szinte csak nevettünk, ez volt az első komolyabb téma.
- Igen. Unalmas, texasi csaj vagyok. – vágtam csalódott pofát.
- Hát, unalmasnak nem vagy unalmas. És ha Texasban ilyen jó csajok vannak..- átkarolt, én pedig ismét éreztem hogy pirulok.
- És te honnan jöttél? – az udvariasság kedvéért visszakérdeztem. Érdekelt is.
- Kanadából. – na bumm.

Amint kimondta, hogy Kanada, a gondolataim ismét Bieber körül kezdtek forogni. Egész nap a fejemben járt, hogy mi is van most velem, és mi van vele. Sosem ölelt még meg, bunkó volt már, de mégis olyan más volt. Kinézetre és viselkedésre is. Nem mondom, hogy nem élveztem a jelenlétét, ezt legbelül Ő is érezte. Az is aggasztott, ahogy rám nézett. Két éve még olyan ’most megduglak’ pillantása volt, most viszont nem. Persze, a fenekemet egyszerre kiszúrta.
Tegyek úgy, mint aki nem érez iránta senkit? Talán még év elején mondta az egyik texasi barátnőm, hogy a Bieber-vírust előbb-utóbb mindenki megkapja. Igaza volt?
Csendes maradtam az út további részében, ez feltűnt Tomnak is. Rákérdezett, mi a baj, azt mondtam, fáj a fejem. Nem mondhattam neki, hogy Justin Bieber körül járnak a gondolataim. Megrémisztettem saját magamat ezzel a fanatikussággal. Azt elismerem, Bieber helyes, én meg barom vagyok.
Alig vettem észre, hogy visszaértünk Selena háza elé. Valószínűleg a címet is mámorban mondtam meg. Tom persze elcsodálkozott a hatalmas házon.

- Itt laksz? – aranyos volt a reakciója, ugyanaz, mint ami nekem volt mikor idejöttem.
- Á, nem dehogy, az egyik barátom lakik itt. – legyintettem látványosan. Remélem, most nem az a rész jön, hogy rákérdez, ki az, mert nem tudnék mit mondani.
- Értelek. Nagyon jó volt veled ez az este. – kulcsolta össze ujjainkat. Előtte álltam, akkor vettem észre milyen magas. – Megismételjük valamikor? – pirulás, ismét.
- Igen, szívesen megismételném. Én is élveztem. Tudod, nem hittem, hogy laknak itt normális srácok is. Eddig csak tuskókat ismerek. – na jó, egyetlenegy fiút ismerek innen, az is Justin. De tuskó, nem?
- Kár értük, nem tudják, milyen csajt mulasztanak el.
- Ez édes, köszönöm. – a fejem valószínűleg rákvörös, de ez izgat a legkevésbé.

Arcomat kezei közé fogta, majd megcsókolt. Ajkai puhák voltak, és ez a csók egyáltalán nem volt követelőzős. Figyelmes és gyengéd volt. Egy darabig biztos csókolóztunk. Először élveztem, de a vége felé egyre nagyobb lett bennem az a tudat, hogy figyel valaki. Remek, már nem csak vírusos de paranoiás is vagyok.
Elbúcsúztunk egymástól. A házban senki sem volt már fent, amit furcsálltam, mert csak este tíz volt. Selena gondolom piheni a forgatást, így a személyzet is elment. Mégis, bármerre jártam, úgy éreztem, valaki néz. Ijedtemben mindenhova benéztem, a lámpákat felkapcsoltam, de továbbra sem láttam senkit.
Az elején paranoiásnak hittem magam, aztán parfümillatot is kezdtem érezni. Most már tuti biztos, hogy van itt valaki. Férfiparfüm.
Bezárkóztam a szobámba és onnan vártam, hogy elmúljon ez az egész. Lehet, csak paranoia, de ennek ellenére féltem, mert legbelül azt éreztem, valaki egyfolytában figyel.

10 megjegyzés:

  1. Napsütéses délután, drága Diana♥!

    Imádtam, ez nem is kérdéses :)♥
    Nem lett izgalmas? :O Hol élsz te, lány? :P Szerinted, az nem elég izgalmas, ha valaki folyamatosan figyel téged és nem is tudod, ki az? :) Én totál kiakadnék az ilyesmitől :DD
    Szép kis falat ez a Tom...hmm...még a végén féltékeny leszek Chanel-re :))
    Ha engem kérdezel, miszerint ki figyelte őket és Chanel-t, akkor a válaszom Justin. Hiszen ki lehetett más? :) Selly biztos, hogy nem :D Őt elsőre kizártam a lehetőségek közül :DD

    Gyorsan olvastam, ugyanis sietek befejezni az első fejezetet az új blogba :) Ma tervezem kitenni :DD

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Mace!
      Örülök, hogy tetszett.
      Igen, szerintem nem lett izgalmas a történéseket illetően. Én is kiakadnék, az tuti, így visszaolvasva elég horrorisztikus.
      Na hát igen, Tom .. imádom ezt a képet, szerintem nem kell említenem, miért :D
      Nem akarok egyenlőre elárulni senkit, de a legtöbben rájöttetek, hogy ki figyelte őket.

      Láttam, most megyek elolvasni, biztos szuper lett! :)

      Törlés
  2. Szia!:)
    Nekem ez a rész is nagyon tetszett és nekem szimpatikus is a lány, bár először azt hittem, hogy nem valami kedves, de a véleményem megváltozott róla.:) Remélem, hogy Tommal azért lesz valami köztük, de akkor is Justin párti vagyok. Most már teljesen biztos vagyok benne, hogy Chanel érez valamit J. iránt. :DD

    Tippem van, hogy ki nézheti, de nem akarok hülyeséget mondani, a 4.résznél meg égne a fejem, hogy nem gondoltam rá. De kockáztatok: valahogy Justin-ra gyanakszom, de lehet hogy hülyeséget mondtam.xD
    Mindenesetre várom a következő részt ezen a blogodon is és a másikon is.:)
    Puszil: Summer B.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Chanel karakterét egy szeleburdi, kicsit flegma, de egyébként jó szívű embernek formáltam. Szerintem ez látszik is. Tom még a jövő zenéje, bár írtam már hogy fontos szerepe lesz, lehet ebből ki lehet valamit szedni.

      Jóra gondoltál, megsúgom halkan, mert ez elvileg titok. Viszont, a 4. fejezet nem csak erről fog szólni, hogy ki nézett kit. Ott már egy pici Justin-t is kaptok :)
      Igyekszem sietni, itt is és a Stole My Heart-on is.

      Törlés
  3. Szia Diana!
    Ez a rész is nagyon tetszett, és nekem nagyon szimpatikus Tom karaktere is. Egyébként folyton azt írod, hogy tudod, hogy sok olvasód nem szereti Justint, akkor én most biztatásnak mondom: én imádom Jus-t, a zenéjét, a stílusát, mindent! De eddig nem találtam róla szóló fanfictiont a neten, ezért is örültem, hogy olyat olvashatok, amit te írsz, mert én személy szerint imádom, ahogy írsz. Nagyon szépen fogalmazol, az ember tényleg odaképzeli magát a történetbe. Kissé megijesztettél az utolsó bekezdéssel, ez a "valaki figyel" dolog kissé ijesztő, de szerintem azért csak nem fogják Chan-t elrabolni. :) Fura a fantáziám... :)
    Nagyon várom a következő részt, mert bízom benne, hogy lesz végre közös "jelenete" Chan-nek Justinnal. Szuper volt ez a rész, imádtam!!!
    xxx,
    Sunshine

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Először is örülök, hogy Tom szimpatikus neked. Másodszor pedig, végre valaki, aki hasonlóan gondolkodik, mint én! Egyébként ezt csak azért írom mindig, mert kaptam visszajelzéseket afelől, hogy sokakat érdekelnek az irományaim, csak nem a Justin terepen. Ezt nem veszem sértésnek, sőt, jól esik ha valaki olyan, aki nem kedveli Jus-t, olvas és ír. Sokat jelent, és ezt nem csak úgy mondom.
      Justinos fanfic-et én sem sokat ismerek, ez is adott egy löketet, hogy vágjak bele, és nagyon örülök, hogy elkezdtem ezt az egészet, mert az első rész első soránál már a szívem csücske volt a sztori.

      Így visszaolvasva tényleg van benne valami, kicsit ijesztő. Chanel-t nem fogják elrabolni, nem kell izgulni :)
      Igyekszem sietni a következővel. És lesz Justin-Chanel jelenet, megsúgom.

      Törlés
  4. Szia.
    Sosem olvastam még tőled, de ez fergeteges, aki mást mondd hazudik! ;)
    Elképesztően ügyes vagy, mint az írásban, mint a kinézet szerkesztésében, elbűvölő.
    Alig várom a Justinos jeleneteket, de Tom kifejezetten szimpatikus srác, sőt! Imádom Michael Trevinot, álom pasi. Szóval azzal sem lesz gond, hogy egy ideig róla kell olvasnom.

    Várom a folytatást(:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy tetszik, de bevallom, én már olvastam tőled és most is olvasok (As Long As You Love Me).
      Köszönöm, bár néha az írásban nem vagyok biztos, a képszerkesztésben annál inkább :)
      Justinos jelenet lesz a következő részben és elméletileg utána is, de így még nem tudom. Mit gondolsz, miért választottam Michael Trevino-t? :D Álompasi, tényleg.
      Igyekszem sietni.

      Törlés
  5. Szia Diana! :)
    Igaz még csak a harmadik résznél tartasz, de én már most imádom a blogod! :D Nagyon tehetséges vagy az írást illetően. A stole my heart-os blogod is elkezdtem ma olvasni. Az is nagyon tetszik.:D
    Ez a rész is fantasztikus lett.:) Van egy sejtésem, hogy Justin figyelte.:)Kíváncsi vagyok mi lesz még Tommal a későbbiekben :) Michael Trevino-t én is imádom♥, és én is örülnék ha egy ilyen pasiba botlanék az utcán.:))
    Alig várom már a következő részt. Remélem hamar hozod.:) Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy tetszik a blog, és hogy a Stole My Heart-ot is szereted/szeretted.
      Fel is tettem a negyedik részt, amiben ugyan nincs benne Tom, de Justin igen :)

      Törlés