2012. december 5.

10. fejezet - Hiba, hiba hátán

Kedves olvasók!
Érdekes periódusban vagyok, hisz sikerült ismét egy olyan fejezetet összehoznom, ami még tetszik is. Kicsit megijedtem, gondolkoztam is, hogy maradjon-e, mert imádom Selenát és nem akartam ilyen színben feltüntetni. Viszont, meglepetést szerettem volna okozni azzal, hogy az eddig megismert kedves, aranyos lány valójában milyen is. Sikerült? Tudom, sokszor ígérgette már az új blogomat, dolgozom is rajta, de suli mellett nehezen megy. Egy rész már készen van, de többet szeretnék megírni előre, hogy ne gyűljön össze minden - és újat is akarok írni. Igyekszem azért vele rendesen és remélem, ti is annyira várjátok mint én!
Love, Diana

Justin Bieber
Komolyan, fogalmam sincs, mi járt a fejemben, mikor elhatároztam, elmegyek Chanelért, aki történetesen Selena házában lakik. Kis izgulás volt bennem, sejtelmem sem volt, hogy alakulnak majd a dolgok. Háromnegyed ötkor a ház előtt voltam, aztán elmentem inkább az utca sarkára, ott kevésbé voltam feltűnő. Egyfolytában a drága órámat nézegettem, miközben a milliós Ferrarimban ültem. És rájöttem: meg van mindenem, de mégis olyan kell nekem, amit nem kaphatok meg.
Parks kis késés után pattant be mellém a kocsiba. Mindent átbeszéltünk. Egyszer próbáltam őszinte lenni vele, erre egy telefonhívás után távozik. Nem tehettem mást – utólag belátom, szörnyű döntés volt -, minthogy utána megyek. Meg kell ezt beszélnünk, előbb-utóbb. Bár ennek inkább az van a hátterében, hogy élvezem a társaságát. Ha tehetném, biztos elhívnám valahova. Hasonlóak vagyunk, Chanel vicces, kicsit bunkó ugyan, de ezen még lehet javítani.

- Fiam, te esküszöm nem vagy normális! – nem először kapom meg ezt anyától, végül is, totál igaza van.

Tegnap este egyedül maradtam Selenával. Sokat nem beszéltünk, de egy randit kierőszakolt. Megfenyegetett, ha nem viszem el, kipakol a sajtónak, és még képet is szerkesztet rólam és Chanelről. Beteg elme.
Anya ki van akadva, miért mentem bele ebbe. Ahogy már említettem, igazat adok neki, hisz mindennek elhordtam az ex-barátnőmet, éjjel-nappal azt mondogattam, le nem állok vele még egyszer. Túl komolynak tűnt a fenyegetése, ismerem, vannak emberei, akik ezt elintézik. És ha ez bekövetkezik, a sajtó ismét tele lesz velünk, Scooter leüvölti a fejemet, hisz eltiltott a csajoktól azután a csók után. Egy pozitívum van: anya örülne. Több képet mutattam neki Instagramon Chan-ről, és bevallotta, szerinte nagyon szép. Bár amióta Los Angelesben van, nem rakott fel képet, és nem hiszem, hogy mostanában fog.

Összeszedtem magam, a leglezserebb szerelésben, direkt szakadtnak tűnve indultam el az étterembe. Leültünk. Selena egyfolytában lökte a dumát, idegesített, a pincérek bámultak minket. Sajnálom, hogy sokan nem ismerik az igazi énjét, és még azokat is megnyerte a jó kislány imidzsével, akik egészen baba kora óta ismerik. Ez alatt a két év alatt megtanultam, csak a hírnévre hajt és valójában tényleg érdek neki ez az egész. De akkor miért ülök itt vele, megint?

- Justin! – sipákolt elviselhetetlen hangon a fülembe. – Csináljunk egy közös képet! – s mint aki válaszomat meg se várja, előkapta telefonját és készített egy képet. Azért imádkoztam, nehogy valaki észrevegyen és lefotózzon .. puff neki.
Undorodom magamtól. Képzelem, mit fog szólni az egész menedzsment, akiknek elhordtam minden ribancnak, anya, aki szentül hitte, ezentúl normális leszek és persze Chan.

- Figyelj rám! – sipított ismét.
- Bocsi, gondolkoztam. – húztam fel vállaimat.
- A drága kis Chanel barátnőmön, nem? – gúnyosan vetette oda, szinte már hányta ki a szavakat. – Mi van neki, ami nekem nincs? Jó, talán a kék szeme az oka, de szebb, csinosabb, okosabb vagyok, mint Ő. – és a háta mögött elmondod mindennek, miközben előtte tetteted az angyalkát és a legjobb barátnőjeként kiállsz mellette. Meg az egója is aztán neki nagyobb. Különben is, sokkal szebb nálad.
- Tudod, Ő más. Nem hírnévhajhász, mint te. – nem izgatott, mit gondol, mit érez. Legnagyobb nyugalomban intéztem felé a ’kedves’ szavakat.
- Jaj, ezt te sem gondolod komolyan. – legyintett. – Neki nem te kellesz, neki Tom kell. És különben sem azért jött ide, hogy pasizzon. Ki is nyírnám, ha hozzád érne. – akkor már kinyírhatod, mert számtalanszor hozzáértem már, amit Ő sem ellenzett.
- Akkor mehetsz is. – bunkóskodtam. – Tom és Ő szakítottak, nem? Selena, te nem tudsz semmit.
- Az igazság az, hogy te tudsz a legkevesebbet. Például, Chanel randira megy Tommal holnap. – olyannyira nem érdekelt mit mond, hogy a telefonomat nyomkodtam és inkább Twittereztem. Erre a mondatra azonban felkaptam a fejem. Mi a garancia, hogy nem hazudik?
- Hű, mennyi fotós. – biccentett az ablak felé. Fotósok és újságírók csordája állt az étterem előtt. Ebben az Ő keze is benne van, tuti.

Selena karon ragadott és kituszkolt. Mintha félne a kameráktól és nem akarná a dolgot, maga elé tette a kabátját. Lehajtottam a fejem, de kicsit sem azért, mert idegesített a sok ember: azért, mert ezért kapni fogok. Eszeveszetten vágtattam át a tömegen. Elszakadtunk egymástól Gomezzel, amit nem is bánok. Záporoztak a kettőnkről szóló kérdések. Két autóval jöttünk: Selenáé megközelíthetetlen volt, így kénytelenek voltunk beülni az enyémbe. A paparazzik elénk álltak, kattogtattak. A hátsó ülésen ott volt a sapkám, ami most nagyon jól jött.

- Hazavigyelek? – tettem fel udvariasságból a kérdést.
- Hogyne! Lássanak többet együtt, hogy tudják, ismét ép a kapcsolatunk! – teljes hányinger. – Hisz ha most együtt távozunk, újra elindulnak a pletykák, ami csak jó lehet. – mosolygott ördögien.
- Undorító vagy. – sziszegtem.
- Köszönöm.

Selena gyönyörű, kedves lány, de annyira hírnévhajhász hogy már magamtól undorodom, amiért egy légtérbe kerültem vele. Imádkoztam, nehogy be kelljen mennem, mert tuti bukta lenne. Kitört a ricsaj: egy színjáték közepébe kerültem, ahol Ő volt a főszereplő. Elvette a telefonom, kizárt az ajtón, sőt még be is mutatott. Ha nem lett volna nála a telefon, elmentem volna, de kellett nekem az. Csengettem, kopogtam is az ajtón, de semmi. A fotósok ismét gyűltek körénk, egyre idegesebb lettem. Egy hirtelen pillanatban kinyílt az ajtó.

Miss Hírnév szinte berángatott rajta, majd nekem esett. Nyelvét erőszakosan dugta számba, hátrálni kezdett a kanapé felé. Minden erőmmel azon voltam, hogy eltoljam magamtól, hiába. Megütni nem akartam, mégis csak lány. Kezei a pólóm aljára tévedtek, s levették azt. Miután félmeztelen voltam, magát kezdte vetkőztetni és ismét rám támaszkodott. Lelökött az ágyra, ráült a csípőmre és harapdálni kezdte ajkaimat. Nagyon fájt, legbelül ostoroztam magam, amiért ekkora egy barom vagyok. Selena belemerülve csókolgatott, közben továbbra is sikertelenül próbáltam leszállítani magamról.

- Tégy úgy, mintha élveznéd. – suttogott fülembe. Kirázott a hideg az undortól, amit éreztem.
Már a saját nadrágját is levette és csak az enyém volt hátra. Egyik kezemet a sliccemre helyeztem, így meggyűlt a baja a ruhadarabbal.

- Vedd el a kezed. – ütött meg.
A lépcső felé fordult, és ismét csókolgatni kezdett. Lépteket hallottam.
- Sel, nem jössz.. – valaki leejtett egy poharat mögöttünk. Gyorsan szétváltunk. Selena felhúzta a melltartója pántját és diadalittasan mosolygott Chanel-re, aki könnyes szemmel bámult minket.

10 megjegyzés:

  1. Uhhh, ez iszonyat jó lett!! Eszméletlen!! Csodálatos. Kicsit fura hogy Sel ilyen, de gondolom te is csak a bonyodalmak miatt állítod be így :D Köszi a részt várom a kövit :D Pussziixxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Jaj, nagyon köszönöm, aranyos vagy. Tudod, Selena esetében kétesélyes a dolog: vagy tényleg ilyen vagy ez csak átmeneti. Terveim szerint ez is kifog majd derülni, de lehet, hogy a féltékenység miatt van, hisz mi lányok eléggé bepipulunk ha a pasinknak bejön valaki, nem?
      Igyekszem sietni a következővel, a tanulás közepette elkezdem írni.
      Love, Diana

      Törlés
  2. Nagyon jó lett!(: Tetszik, hogy így állítod be Selenát.
    Csak így tovább!(:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm! Örülök, hogy tetszik valakinek, hogy Selena ilyen, mert nehezemre esett gonosznak beállítani, hisz nagyon kedvelem mint színésznőt és mint személyiséget.
      Igyekszem így tovább és nagyon-nagyon köszönöm!
      Love, Diana

      Törlés
  3. Fúú megint megleptél, mint mindig! Nagyon jó lett ;) Nagyon sajnáltam Justint de legjobban Chanelt :I Remélem Chanel is megismeri az igazi Selenát!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Dejó, hogy sikerült meglepni, nem titkolt célom volt. Justin eddig rosszfiú volt, de szegényemet megsajnáltam, így akartam kicsit kihúzni a bajból. Chanel helyében én nem lennék, elég érdekes és kellemetlen helyzet. Az pedig, hogy sikerül-e megismernie az igazi Selenát, majd kiderül.
      Love, Diana

      Törlés
  4. Szia, drága Diana ♥!

    Imádtam, mint mindig ♥ :) :D Nekem még így is szimpatikus Selena karaktere :) Kell ilyen is egyszer, nem? :) Azért Justin-t kicsit sajnálom és Chan-t is...főleg a végén :)" Remélem, azért Chanel és Justin megbeszélik a dolgot...áh, én ezt nem bírom...legyen valami jó is! :) :DD *.* #kiskutyaszemekkelnéz

    Várom a folytatást, az én blogjaimban nem ígérek semmit, teljesen elvagyok havazva...elegem van a suliból! :@ Semmi szabadidőm lassacskán, enni és aludni, meg tanulni járok haza, jóformán :$

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága Mace! ♥
      Nagyon szépen köszönöm, tudod, mennyire adok a véleményedre és mindig meglepsz ilyen kis kedves üzenetekkel és feldobod a napom. Selena elég dög szerintem, de nem tudom nem szeretni még így sem. Chanel és Justin.. mi legyen azzal a két jómadárral? Szeretnék valami jót is beletenni, hogy tényleg ne csak mindig a sírás-rívás menjen, de érdekes lenne egy sírós rész után egy vidám, nem?

      Teljesen megértelek, én is így vagyok, most jön a félévi hajtás. Bár eddig sem volt kevés, de most nagyon sok a tanulnivaló és nehéz is. Csak kibírjuk valahogy, neked is sok sikert a tanuláshoz és kitartás!
      Love, Diana

      Törlés
  5. Szia Diana! :)
    Nagyon, nagyon, nagyon tetszett ez a rész is! :) Nem gondoltam volna, hogy Selena ilyen szemét kis dög! Sajnálom Justin és Chanelt is.:( Legfőképpen a végén sajnáltam Chenelt nem lettem volna a helyében az egyszer biztos. Azért remélem Justinnal megbeszélik majd a dolgokat. És Chanel is megtudja milyen is igazából Selena. Alig várom már a folytatást.:) Puszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Meglepetést sikerült okoznom ezek szerint, sokan nem gondoltátok volna, hogy Selena ilyen. Végülis ez jó, hisz ez volt a célom, hogy meglepjelek titeket. Chanel és Justin egy kérdőjel még nekem is, és remélem nektek is, mert semmit sem akarok elsietni és későbbre hagyni a többi dolgot.
      Igyekszem sietni a folytatással, nagyon köszönöm a hozzászólásod!
      Love, Diana

      Törlés