2013. január 15.

18. fejezet - Bombahír

Drága, drága édeseim!
Hogy telik a hét? Csak nálam meg ilyen lassan az idő? Úgy érzem, mintha legalább két hónapja nem hoztam volna fejezetet, pedig öt nap telt el. Mindegy is! Kérdeztétek, meddig szünetel a fejlécrendelés: február 1. Utána szabadon lehet írni, rendelni nyugodtan, de addig el vagyok havazva. Közben nekiálltam az új blogomnak, ahol előre megírtam három részt, plusz ennek a blognak is megvan a következő három része, és még tanulnom is kell. Szupernő vagyok, komolyan! Egy szó, mint száz: nektek tetszik ez a rész? És szerintetek Chanel és Justin összejönnek majd? Tippeket szívesen fogadok!
Love, Diana

2013. január 05.
Hivatalosan is újév van, ami remélem sok-sok jó élményt jelenet majd számomra. A Szilvesztert és az ünnepeket Texasban ünnepeltem. Az elmúlt két hetem nagy részét tulajdonképpen a rokonok látogatásai tették ki. Rettentően hiányzott a családom minden egyes tagja, annak ellenére, hogy régen nem igazán toleráltam őket. Azt hiszem, a Los Angeles-ben töltött pár hónap ebben is megváltoztatott – s még oly’ sok mindenben. Máshogy látom a dolgokat. Aznap, mikor eljöttem, Selena vitt ki a reptérre és őszintén megbeszéltünk mindent. Elmondta, mi volt az oka annak, hogy így viselkedett. Tulajdonképpen majdnem dobtam egy hátast miközben mesélt. Valamilyen szinten rettentően megértettem, mert ahogy régen is mondta, Justin állandóság volt az életében, de nem szerette. Apropó, Justin. Nagyon nem volt időm gondolkozni rajta, inkább halogattam érzelmeim feltárását. Addig, míg a nagymamám rá nem kérdezett a dolgokra: ’Kislányom, mikor lesz az esküvőtök azzal a Binberrel?’ Vicces volt, hogy Justin-t Binbernek hívta, sokadszorra tudtam csak megértetni vele, hogy az Bieber, de szerintem még most sem tudja. Jót mosolyogtam rajta, annyi szent.

Teljes nyugalomban, anya mézeskalácsainak társaságában, a nappaliban ülök, ahol épp a Victoria’s Secret Show-t sugározták a tévében. Újévi fogadalomként rávettem magam a megnézésére, bár ezektől a csont és bőr modellektől még mindig kiakadok. Az a poén, hogy a nagy részük nem is szép és elég kínosra sikeredett a kifutón való vonulásuk is. Bár, én inkább nem szólók semmit, hisz úgy megyek, mint egy pingvin. Bruno Mars dalától zengett az egész ház, miközben a mézeskalács figurákat tömködtem a számba. Annyira meredtem a képernyőre, hogy észre sem vettem, alig tudom összecsukni az állkapcsomat. Nagy rágásba kezdtem, így körülbelül az előadás végére meg is rágtam mindent. Izgatottan vártam a további eseményeket. Olyan voltam, mint egy szerelmes kisgyerek. Szeretem Justin-t? Nem tudom. Úgy érzem, elhamarkodottan hoztam döntéseket, de amit a Twitter-képének nézésekor gondoltam, komoly volt.
Nagyon remélem, nem felejtett el. Ismét a nappali üvegasztalán lévő sütemények pusztításába kezdtem, mikor anya mellém ült és kikapta a kezemből az épp karácsonyfa alakú finomságot.

- Ha ilyen sokat eszel, még meghízol. – anya bölcs volt és okos, de ezeket a ’túl sokat eszel’ kirohanásait nem értettem.
- Anya. – néztem rá komolyan. – Ezt te mondod, mikor a te kezedben egy hatalmas tál popcorn van? – tekintetem anya arca és a tál között cikázott.  Lehet, tényleg abba kéne hagynom az evést. Elmúlt Karácsony, de naponta sütni kell nekem ezeket a sütiket. Most tényleg leállok velük.

Letettem a tálcára a maradék sütit, és ismét a képernyőre meredtem. Anya büszke pillantásokat küldött felém. Ismét izgulni kezdtem, mikor folytatódott a bemutató. Beteges, amit én itt művelek, mindössze egy show miatt. A képernyőn hirtelen megjelent Justin feje, én pedig az eddiginél is hangosabbra tekertem a tévé hangerejét. Időközben el is felejtettem, hogy alig aludtam éjjel, annyira vártam Alice érkezését. A szöszi és a családja Chicago-ban töltötték az ünnepeket, s miután anyu sikeresen megbeszélte a szüleivel, hogy hazafele tegyen már egy kis kitérőt ide és maradjanak, ma délutánra várjuk őket. Várhatóan három napot maradnak, és velük együtt fogok majd visszamenni a csillogás városába. Igen, visszamegyek. Ha már egyszer beiratkoztam ott egy iskolába, járjam már ki. Amúgy is, az ünnepek alatt sok helyen vállaltam egy-két napot, mert senki sem akart dolgozni a kávézókban. Azt hittem, nulla forgalom lesz, de ehelyett rengetegen voltak. A fizetést természetesen megkaptam érte, és az eddig összekuporgatott pénzemmel együtt telik majd egy albérletre. Ezután Selenához nem akarok menni. Sok minden változott bennem, köztük rájöttem, egyedül kell megállnom a helyem.
Továbbra is erősen bámultam Justin-t, és azt, ahogy a modelleket stíröli. Hirtelen beugrott minden emlék arról az estéről: a csók, az utána járó balhék. Egy homályos kép készült rólunk, de mikor december elején először leadták a bemutatót, Jus írt egy sms-t: ’A csókunkat kihagyták!’ Még milyen jó!

A bámulásból a csengő hangja zökkentett ki. Szám mosolyra húzodot, majd a kanapét átugorva futottam az ajtó felé, a jól megszokott Snoopy-s mamuszomban. Az ajtóban Alice állt, a háttérben a szülei a csomagokkal babráltak. Összenéztünk, majd iszonyatos röhögő roham jött ránk. Senki sem értette, miért nevetünk. Én Alice szülein nevettem, de hogy Ő min nevetett, azt nem tudom. Öleléssel üdvözöltük egymást, aztán bemutatkozott mindenki mindenkinek. Készségesen felajánlottam, hogy segítek Ali-nek kipakolni. Egy vendégszobánk van, de nem akartam összezárni őt a szüleivel, így inkább egy matracot tettem az én szobámba.

- És, miújság van veled? – ez a legjobb kérdés, amit feltehettem, komolyan. Erősen fogyatékos vagyok!
- Semmi érdekes. Jól vagyok. Veled? – ennél unalmasabban nem is kezdődhet egy beszélgetés.
- Velem se sok. Mesélj, milyen volt Chicago? – egy pillanatra abbahagytam ruháinak pakolását és felé fordultam.
- Tudod, mindenki olyan jól értesült ott. Gondolom, már ide is elértek a hírek. – összezavarodtam. Fogalmam sincs, miről beszél. Milyen hírek? Mivan? Tényleg nem értem, miről maradtam le. Ismét.
- Milyen hírek? – értetlenül húztam fel a szemöldököm, egy kék felsőt szorongatva.
- Ne akadj ki, de szereztem két jegyet Justin koncertjére! – az Ő lelkesedése a tetőt verdeste, míg én továbbra is összezavarodva álltam. Ki sem tudtam akadni, mert semmit sem értettem.
- Ez szuper. – vágtam rá, még mindig értetlenül.
- Jaj, ne mond, hogy nem olvastad! – vágta rá egyszerre. – Justin idejön! Dallasba! – egy pillanatra megállt a légzésem, elejtetem az eddig szorongatott ruhadarabot. Ezt nem hiszem el!
- Hogyan? Mikor? Hol? És TE – mutattam rá, jelezve, hogy úgy volt, nincs oda a fiúért – el akarsz engem vinni?
- Hoztam egy újságot, olvasd el. Justin is megerősítette, és vele együtt terveltük ezt ki. Két VIP jegyünk van. Hiányzol neki, Chanel. És mivel elkezdődött a turnéja, máshogy nem láthat.

Bennakadt minden szó, pedig temérdek kérdésem lenne. Miért van az, hogy mindenki ellenem szövetkezik és nem jövök rá? És miért nem olvastam még az újságot? Felvettem a leejtett pólót és az ágyra raktam. Kinyitottam az újságot, amelyben rögtön a hatodik oldalon ott figyelt a cikk. Azt nem is említem, hogy az újság egy hetes. Tényleg ennyire elszigetelődve éltem le ezt a pár napot, hogy erről sem értesültem? Úristen! Pontosan másfél hete üzenetet kaptam, amit meg sem néztem, sőt kitöröltem. Ekkora barmot!

Bombahír, Belieberek! Justin Bieber Dallasba látogat!
Bombaként robbant a hír, miszerint Justin Bieber nemrég elindult Believe nevet viselő turnéjához újabb helyszínt csatolnak: a Texasban található Dallas-t is felvették a turné listájára. Az ok egyelőre ismeretlen, de források szerint Bieber az egész naptárát átrendezte, csakhogy két napot Texasban tölthessen. A rajongók megőrültek, a jegyeket kevesebb, mint két perc alatt elkapkodták és a város már előre lázban ég a január 7-én megtartandó koncert miatt. Bieber egyébként nemrég szakított Selena Gomezzel, de máris összeboronálták valakivel. Bizonyos források szerint Bieber új szerelme miatt látogat a városba.

A fejemre csaptam reakcióként. Ennyire hülye nem lehetek! Vagy mégis? Van kevesebb, mint két napom tisztázni mindent, mert ismét összezavarodtam. És ne is beszéljünk arról, hogy fogalmam sincs, mit fogok mondani JuJu-nak. Mert élénken élnek a három héttel ezelőtt történtek bennem. De vajon benne is?

11 megjegyzés:

  1. Sziaa!

    Szuper volt ez a rész, és igen határozottan igent kell mondanom, össze fognak jönni ;) Ez a sorsuk! Már nekem is hiányzik JuJu nem, hogy Chanelnek, csak nem vallja be xD Túl nagy a büszkesége szerintem és ha igazam van akkor egyre jobban hasonlít rám :O

    Remélem a következő rész is hamar jön ha már megírtad előre! Amúgy nekem is írtó lassan megy most az idő :(

    Pusz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen, és örülök, hogy így gondolod, remélem, én is hasonlóan alakítom majd a dolgokat. JuJu eddig szinte minden részben szerepelt, de nekem már akkor hiányzik, ha egy mondatot nem tudok írni róla. Annyira aranyos, cukorfalat :D

      Igyekszem a következővel, bár a héten elég sokat tanulok és minden nap egyre lassabban megy, plusz a magánéletemben is van egy kis felfordulás, szóval szép heten leszek túl.
      Love, Diana

      Törlés
  2. Szia, drágaság ♥!

    Imádtam, nagyon tetszett :D Be kéne szereznem egy szinonima szótárat, mert nem tudom, hogy hogyan lehet még kifejezni másképpen, mennyire imádom és csodálom az írásaid ♥ :$$ Mindenre gondoltam a fejezetcím láttán, csak az újságcikkre nem :P Az valahogy kimaradt :D Azt hittem, hogy Justin csak úgy, a semmiből felbukkant...de előbb az jutott eszembe, hogy Chanel bejelenti, hogy mégsem marad véglegesen Dallasban :D Ez be is jött, csak kicsit más sorrendbe :) :P Alice már most a kedvencem, mi lesz a későbbi fejezetekben?! :) :D Már alig várom, hogy Chanel és JuJu találkozzon egymással...és...khm, legyen valami :) #perverz

    Tűkön ülve várom a folytatást és a szombaton...felvételit írok, nagyon de nagyon parázok :$$ Nem mondom, hogy ezen múlik a jövőm, de azért mégis :)" Témaváltás: a Stay with Me-ben tegnap került ki a friss fejezet, mert vasárnap nem volt net az egész városban és nem tudtam kitenni, illetve ma felkerült egy novella is :) Az okát el tudod olvasni, ha majd arra jársz :)

    Legyen további szép heted,

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Mace!♥

      Hidd el, nekem van szinonima szótáram és nem akarod te azt a kezedben tartani. Kín szenvedés még olvasni is :) A célom pedig az volt, hogy a fejezetcímekből ne nagyon lehessen kivenni a tartalmat, ezért is térek el néha dolgoktól. Ennek ellenére olyan címet adtam neki, ami valamilyen szinten fontos is a fejezetben. Justin felbukkanása már túl meseszerű lett volna, annyira nem akarok eltávolodni a reális dolgoktól. Már ha az reális, hogy Justin Bieber szerelmes beléd ;D Alice aranyos lány, és csupa pozitív szerepet szánok neki a továbbiakban.
      A perverzségen dolgozom, úgy tervezem, hogy pár részen belül felteszem azt a perverz kis átkötőrészt, amiről beszéltem régebben. Imádni fogjátok, ígérem.

      Előre is sok sikert, és hogy meglepjelek: én is felvételit írok. Két hete csak arra gyakorlok, de a napokban közbejött pár dolog a magánéletemben is, és rendeznem kell egy-két kapcsolatot, így alig van időm géphez ülni, de ügyködöm rajta. Szívesen lennék már túl a felvételin, mert rettentően izgulok és bár jó jegyeim vannak, ezen is sok múlik.
      Olvastam, a novellát is, mindjárt írok is, de csak most jutottam huzamosabb időre géphez.

      Sok sikert a felvételihez!
      Love, Diana

      Törlés
  3. Szia!!

    Erre nem tudok mást mondani,mint hogy már megint nagyon jó lett!!Egyébként szerintem össze fognak jönni.:Nagyon várom az új részt!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Juj, nagyon szépen köszönöm! Mindenki azt mondja, hogy össze fognak jönni, na szerintem is ;) Igyekszem sietni a következővel!
      Love, Diana

      Törlés
  4. Hát, Szia !
    Nem tudok mit mondani. Falom minden egyes betűét, szavát, mondatát. Bár még csak most találtam rá a blogodra, meg kell mondanom IMÁDOM, nem tudok betelni vele. :) Nem vagyok nagy Justin fanatic, de NAGYON TETSZIK. Várom a folytatást, szóval siess.
    ui.: Egy újabb rendszeres olvasod van ;)
    Love Ya,
    Laura xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ennek nagyon örülök, eszméletlen jó ilyet olvasni és nagyon köszönöm. Justin pedig egy másik téma, szerintem nem kell Belieber-nek lenned, hogy olvasd. Vagyis, inkább remélem :D
      Igyekszem sietni és köszönöm, hogy feliratkoztál és írtál!
      Love, Diana

      Törlés
  5. Kedves Diana! :) Nagyon jó rész lett! :) Imádom az egész történetet, már nagyon várom a következő részt, hogy mi lesz ha ismét találkoznak Justinnal.:)) Remélem, hogy össze fognak majd jönni!^^ Már nagyon várom.:) Puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen! Próbálom hamar hozni a következőt, a találkozásukkal pedig meglepni akarlak titeket. Igyekszem!
      Love, Diana

      Törlés
  6. Úr ISTEN naggyon jóóó lett hozzzzzzzdd a kövit naggyon gyorsan ..... <3 ˘.˘ !!!!!

    VálaszTörlés