2013. január 30.

21. fejezet [1. rész] - Rum And Raybans

Sziasztok!
Hogy megy a hét? Nekem elég nehezen, azt hittem, ma már péntek van, de kiderült, hogy még csak szerda. Próbálom túlélni a sok dolgozatot, meg a tanulást, és kicsit elszakadni a suli világából. Az előző bejegyzésben említettem, hogy ez a fejezet sokkal hosszabb lesz, mint a megszokottak és tényleg az lett. Annyira bulis hangulatban voltam, hogy csak írtam és írtam volna, és erre rátett még a fejezethez csatolt dal is, ami nekem nagyon tetszik, főleg Cher Lloyd része - najó, csak Cher része, de a ritmusát imádom. És figyelitek az elején Chanel hogy gondolkodik, és a végén hogy? Azt hiszem, a vége után nem is kell említenem, mi következik: 21. fejezet, második rész, Love Me Like You Do címmel, ami egy egy és háromnegyed-kétoldalas második rész. Közben próbáltam ihletet gyűjteni, de én nem vagyok olyan zseni az 'olyan' részek megírásában, de szerintem fejlődtem. Ennyi lenne, február 4-én érkezik az a bizonyos folytatás! Várjátok már? Apropó, hogy tetszik nektek a Believe Acoustic? Én már rongyosra hallgattam!
Love, Diana

Rum And Raybans
Chanel Parks
Reggel tíz óra. Álmosan fordultam az egyik felemről a másikra, egy ágyban. Várjunk csak. Egy ágyban vagyok és biztos, hogy nem otthon. Kinyitottam a szemem, s Justin mosolygós arca tárult elém. Meglepődtem és hirtelen minden rosszra gondoltam.
- Justin, ugye mi nem..? – szóltam halkan. Lehet, hogy nekem sem lenne ellenemre, de nem hiszem, hogy a tegnap este után ilyenekhez lett volna kedvem. És Jus haverjai is itt voltak.
- Nem, dehogyis. – söpört ki egy tincset az arcomból. Észre sem vettem, hogy be voltam takarva. A hotelszobában lévő hideg elől kiváló menekülési lehetőséget nyújtott a finom meleg, puha takaró.
- Nem azért kérdeztem, csak.. – ahelyett, hogy elkerültem volna a félreértést, csak még jobban összezavartam magamat is és Őt is. – Mindegy. Mi volt az a kirohanásod tegnap? Miért viselkedtél úgy velem? – utálok ilyen témákat feszegetni, de szükségesnek tartottam, hogy rákérdezzek.
- Azt hittem, nem szeretsz. Elég ciki és szánalmas legalább négyszer elmondani valakinek, hogy szereted. Választ pedig nem kapsz. – háromszor mondta, nem négyszer. – Nem rád voltam mérges, hanem magamra. Azt hittem, túl hamar vallottam be neked az érzéseimet, anélkül hogy tudtam volna, viszonzod őket. Ebben nem te vagy a hibás. – simogatta meg az arcom. Jóleső érzés futott végig a hátamon. Közelebb bújtam Justinhoz, aki szorosan ölelt magához.

A pillanat csendes volt, de nagyon szép – és ilyenkor mindig kell valaki, aki megszakítja. Jelen esetben Scooter, aki mint egy őrült, úgy rontott be a szobába. Felkaptuk a fejünket: a menedzser rákvörös volt, és rettentően dühös.

- Tudod te kölyök, hogy már rég el kellett volna indulnunk? Meet And Greet, rajongók, tudod. A késlekedési ajánlatom csak a tegnapi napra szólt.

Justin megpuszilta az arcomat, gyorsan felpattant és elment átöltözni. Időközben én is felkeltem és Scott is lenyugodott. Visszanyerte az eredeti színét, és most már nem tűnt úgy, mint aki egy szívrohamon esett át. Illetlenség lett volna kinevetni, de viccesen nézett ki, abszolút nem állt neki jól a düh.
A nyakláncomat vizsgálgattam és fél szemem a tükrön volt, ami borzalmas képet mutatott. A hajam össze-vissza állt, a szemem alatt karikák ékeskedtek. Inkább folytattam a fény tanulmányozását az ékszeremen, mert a látvány elég kiábrándító volt.

- Nem jössz te is? – jelent meg Bieber mögöttem. Scooter ismét vörös lett, látszott rajta, hogy teljesen ki van ettől, de megértem. Justin nagyon-nagyon sokszor nehéz eset, ezt tapasztaltam.
- Bocsi, de nem. Nem hiszem, hogy Scott szeretné, ha oda is vinnél – szóltam, egyáltalán nem rossz szándékkal és szerencsére a menedzser sem úgy értette -, meg szerintem inkább haza megyek. Anya halálra aggódhatja magát, Alice pedig eltűnt tegnap este, Őt is ideje lenne megkeresnem.

Scooter karóráját kopogtatva jelezte, hogy el kéne indulniuk. Magamra kaptam a kabátomat és én is mentem velük, de még az ajtóban elszakadtunk, mert rajongók százai álltak az épület előtt. Leintettem egy taxit, de mielőtt beszálltam volna, visszanéztem JuJu-ra, aki éppen egy kislányt ölelgetett. Tekintetünk találkozott, összemosolyogtunk, aztán mikor a taxis szólt, hogy ideje felébredni, beültem az autóba.

Sosem szerettem Texasban lakni, de azt egy percig sem vontam kétségbe, milyen szép a város. Azon része, ahol nem farmok és öregek laknak. Mi az egyik kertvárosban laktunk, ahol a legtöbb lakos már rég túl van az ötvenen, és mint mindenki, vagy farmon dolgoznak, vagy a városban próbálják keresni a kenyerüket. Félve toppantam be a házunk küszöbén. Letettem a cuccaimat, és a lakók keresésére indultam. Anya és apa a kanapén tévéztek, mosolyogva fogadtak. Tuti, hogy Alice beszélt ki ebből is, mert már rég behajtották volna rajtam, hogy hol voltam és kivel. Én nem válaszoltam volna, így szobafogságot kaptam volna, de úgyis kiszöktem volna. Mindez csak volna, mert a szüleim teljes harmóniában ültek.

Felmentem az emeltre, egyszerre benyitva a saját szobámba. Alice ugrott elő boldogan, körbe-körbe táncolt a szobában, a tegnapi ruhájában.
- Hol voltál?
- Randim volt Bieber egyik táncosával. Annyira – nyomta meg a szót -, de annyira helyes. Azt hiszem, szerelmes vagyok. – Alice megszokott lazasága és nemtörődöm stílusa eltűnt. Boldogan ugrált közbe a szobába a közismert Love Me című dalra. Táncolt, énekelt. Próbáltam nem is figyelni rá. Fejrázva és néha-néha elnevetve magamat rajta, öltöztem át, majd pihentem le.

A délutánt sütéssel töltöttük, amiből az lett, hogy a család összes tagja – még Ali tök komoly szülei is – tiszta liszt lett. Nekünk ezt tetszett, nekik kevésbé, mert drága a tisztító, ha öltönyökről van szó. Istenem.

Beszéltem Justinnal, aki minden kérésem ellenére beszervezett este egy privát buliba, abba a hotelbe, ahol ők szálltak meg. Csak a táncosai és a közelebbi barátai lesznek ott. Előre gondoltam, hogy anyu nem enged el, így beadtam egy olyan hazugságot, miszerint a régi osztálytársaimmal kell találkoznom a könyvtárban. Bevette. Továbbra sem hiszem el, mennyire hiszékenyek, de néha rosszul érzem magam, amiért hazudok nekik.

A kevesebbnél is kevesebb kedvem volt bulizni. Sosem szerettem ilyen puccos helyekre járni, nemhogy kiöltözni, de az utóbbi két napban csak szoknyában mászkáltam, ami idegesített. Hidegen hagyott, hogy ez egy nagymenő, privát buli. Ha egyszer nincs hozzá kedvem, akkor nincs, és nem fogok kiöltözni. Ha Alice légzése leállna, ez megvalósítható terv lenne, de mivel él és virul, kénytelen voltam az Ő ünnepélyes ruháiba bújni. Úgy néztem ki, mint egy hollywoodi cicababa. Kint ugyan talán még az öt fokot se érte el a hőmérséklet, én, megmutatva, milyen okos s bölcs vagyok, hogy hallgatok Alice-re, egy miniszoknyában és egy ujjatlanban mászkáltam. Otthon is elég feszélyezve éreztem magam, és lehetetlennek találtam, hogy én jól érezzem majd magam ezen az estén.

Nem néztem az órára az este egyszer sem. Amikor jónak tartottam, elhatároztam, elindulok.

Anya és apa rég elmentek aludni, Ali izgul, az ajtóig is kikísért. Ismét fogtam egy taxit, és a hotel felé vettem az irányt. A korom sötétben egyedül telefonom fénye világított, azt ide-oda rakosgatva értem végre az épület elé, ahol ki volt világítva minden. Az ajtónál egy kedves portás fogadott, a nagy kavarodásban egy személyzeti alkalmazott igazított el. A hotel díszterme az első emeleten volt, de már a liftben hallani lehetett az odabent tomboló zenét. Ahogy beléptem a díszes terembe, azt hittem, igen rossz helyen járok: fel volt díszítve, mindenki nyugodtan iszogatott. Minden bizonnyal nem innen jött a zene, ami továbbra is kellemesen szólt a háttérben.
Néhány arc ismerős volt, ám mindössze látásból s pár szót váltottunk.
Alfredo terelte az embereket. Ahogy megpillantottam a fejét, megkönnyebbültem. Egyrészt nem volt kiöltözve, másrészt egyelőre Ő volt az első olyan ismerős a teremben, akivel beszéltem is már.

Összemosolyogtunk és egymás mellett ballagtunk át a díszterem másik részébe, ahonnan a zene jött. Az asztalokon poharak voltak, pezsgő, sör, minden, egy hatalmas pult állt középen.

A magas sarkúban járás nem ment olyan jól, párszor igen ügyelnem kellett az egyensúlyomra.
Egyre több s több lélek pásztázta be a helyiséget. Kezembe vettem egy poharat és kezdésnek töltöttem egy kis pezsgőt. Csatlakoztam Fredo-hoz és Lil’-hez, akik pár barátjukkal várták a házigazdát.
Elmerültem a padló nézegetésében, mindössze az tudott felkelteni merengésemből, hogy Justin karjai a derekam köré fonódtak.

- Gyönyörű vagy. – meleg lehelete csiklandozta a hátamat és akaratlanul is végigfutott rajtam hideg, ismét.
- Köszönöm. – valószínű Ő nem látta, de pirultam rendesen.
- Mondok egy kis köszöntőt és jövök vissza. – lágyan belecsókolt a nyakamba.

Percek alatt a színpadon termett, s mint egy rutinos, jártas ember mondta el a köszöntőjét. Megköszönte a sok támogatást, a barátait és mindent, amit eddig elért. Ezután kezdődött a buli. Sötét lett, beindult az igazi diszkózene és a táncosok közül sokan egymáshoz simulva nevetgéltek.
A társaság fele egy óra alatt leitta magát, és biztosra veszem, Justin is köztük lenne már, ha nem velem lenne. Az, amit mi műveltünk, teljesen gáz volt. A táncolásnak nem igazán nevezhető mozdulatainkon a többség nevetett, mi is. Olyanok voltunk, mint akik tényleg berúgtak, pedig egy kortyot sem ittunk a köszöntőbeszéd után.
Három órája műveltük ezt. A zene elhalkult pár percre, míg valaki úgy döntött, mivel a drága Sean Kingston – említettem már, hogy vele is találkoztam? – is jelen van, kihagyhatatlan az új slágere, a Rum And Raybans. A cím jól mutatja: pia, csajok és a Rayban szemüveg a fő témája.
A tömeg középre gyűlt, és aki eddig nem tette, az is mozogni kezdett. A legtöbben ittasan dülöngéltek erre-arra, a fiúk a lányok hátsó felét fogdosták.
Amolyan tipikus party tánc volt, az az ’ugráljunk, de értelme nincs dolog’.

Justin a dal háromnegyedénél magához húzott és úgy kérte, hogy táncoljak tovább – már ha az, amit műveltem, táncnak nevezhető volt. Ő szemmel láthatóan élvezte, és amikor alkalma adódott, a nyakamat csókolgatta, keze a fenekemen pihent. A dal végére nagyon belejöttem, és ahogy a tekintetem találkozott Justinéval nem láttam mást, csak egy elborult szempárt. Szinte felfalt, vágytól csillogó tekintete perzselte a testemet.

Lehet, hogy elhamarkodom a dolgokat, de tudom, hogy abszolút nem bánnám meg. És az ember vágya erős dolog – sokkal erősebb, mint a tiszta tudat. Nem titok, már a látványtól, ahogy rám nézett is beindultam.

- Nincs kedved felmenni? – suttogtam Jus fülébe, mire kaján vigyor ült ki a képére és szorosan mögöttem lépkedve, magához húzva vezetett el a lifthez.

13 megjegyzés:

  1. Szia Diana! :)
    Ismét egy káprázatos rész! :D Imádtam az egészet.:) Komolyan nagyon jó lett az egész.:) És már eszméletlenül várom a folytatást! :D Puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon-nagyon köszönöm és örülök, hogy tetszett. Én is várom már a folytatást, vagyis inkább a reakciókat rá, mert kíváncsi vagyok, hogy fog tetszeni nektek, hisz sosem írtam még semmi olyasmit. De hát ez majd kiderül február 4-én!
      Love, Diana

      Törlés
  2. Szia! Eszméletlen mint mindig! Ezért, meglepi nálam ;) (http://wolfandthehunter.blogspot.hu/p/dijak.html) xoxo Katie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen, a díjért pedig ezer és ezer virtuális ölelés!
      Love, Diana

      Törlés
  3. Szia, drága Diana-m ♥!

    Hát...meg kell, hogy, mondjam...ez a fejezet a kedvencem ♥ :$$ JuJu imádni való volt, de ő mikor nem az? :) :$ ♥ Chanel kedvtelensége és a fokozatosan visszatérő életkedve nagyon elnyerte a tetszésem :D Én is ilyen vagyok néha :D Ha valami olyan dolog van, amit tudok, hogy kötelező vagy valami, mindig kedvtelenül várok...de amikor már ott vagyok azon a valamin, mindjárt visszatér az életkedv :) A fejezet végén kétszeresére tágultak ki a pupilláim :D Cha...Chanel kérdezte meg?! :) :O Basszus, én azt gondoltam, JuJu lesz az a merész és bátor... :) :$ Kicsinállak te lány! :D Itt kell abbahagyni? :O :D Na jól van, visszakapod te még...hisz ismersz :P :)

    Extra kíváncsisággal várom a folytatást, mert az utóbbi időben elvontam magamtól a +18-as részek olvasását/írását :) Na sebaj, te majd "kielégítesz" :) ♥

    Kitartást és sok-sok jó jegyet, már csak két nap van ebből a retkes iskolából :)"

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága Mace!♥

      Nekem az előző fejezet az örök kedvenc – eddig - , de ezzel is meg vagyok elégedve, szerintem jó lett. JuJu mindig imádnivaló, egyszerűen nagyszerű a gyerek, annyira édes!♥ Chanel kedve igencsak megjött a buli végére, nemde? Velem is szokott ilyen lenni, legtöbbször előfordul, de a végén mindig valami jó sül ki belőle.
      Igen-igen, Chanel kérdezte meg! Gondoltam, hogy meg fog döbbenteni, de egy kicsit felturbóztam a dolgokat így szerintem, és megleptelek titeket. Itt kell abbahagyni :D

      Nagyon sajnálom, hogy mostanság nem írsz ilyen részeket, hisz nagyon jól megírod őket, és tapasztalat, hogy néha elég nehéz ilyet megírni. Például, én is szenvedtem ezzel, gondolkoztam, hogy meddig menjek el, de mindig úgy éreztem, jöhetnem ég egy kicsit több és több, de túl perverz nem akartam lenni.

      A jó jegyek nincsenek meg, nem tudom, mi van velem, lehet, a második félév betegséget kaptam el, de holnap péntek és ez mindent felülír!
      Love, Diana

      Törlés
  4. Szia blogíró barátnőm ♥

    Köszönöm szépen a díjat ez volt életem első díja így hatalmas örömöt szereztél vele :$
    Aztán a rész fantasztikus volt, Chan és JuJu nagyon aranyosak együtt, Chan szülein nagyot nevettem, hogy milyen kis naivak xDD A zene nagyon tetszett, remek választás! Mint mindig most is minden tökéletes ♥

    Nekem is tetszenek a dalok főleg a Nothing like us! Aww az valami gyönyörűség!

    Alig várom a következő részt! Dodóka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, blogíró barátnőm!
      Ugyan nincs mit köszönni, megérdemelted!

      Chanel szülei tényleg naivak, de vannak időszakok, mikor az én szüleim is ilyenek. Örülök, hogy tetszett a zene, mert én szeretem, minden péntek este ezt hallgatom és teljesen átjön a hétvége érzése. Szeretem ezt a számot, a ritmusát, mindent. Felpörget.

      Nekem minden dal tetszik, de a Nothing Like Us a favorit. Annyira gyönyörű és érzelmes, a megjelenés napján legalább harmincszor hallgattam meg és mind a harmincszor elsírtam magam. Nekem még a She Don’t Like The Lights tetszik nagyon, bár eredetileg nem szeretem, de ez a gitáros verzió megihletett.

      Köszönöm a kommentedet!
      Love, Diana

      Törlés
  5. Már nagyon elakartam kezdeni ezt a blogodat is,mert amit a One Direction-nál mutatsz az valami csodálatos dolog.:) És tervben van a Stole My Hearts blogod elkezdése is,de először ide akartam eljutni,csak sajnos most volt időm elkezdeni..:) De most már van. Remélem nem bánod,de most egy kisebb regényt fogok írni a blogodról, elemzem az én szemszögömből..:)Amikor fellépek egy blogra mindig a fejlécet meg a kinézetét nézem meg és ha az tetszik akkor biztos vagyok benne,hogy a történet is nagyon jó lesz..): és nem is tévedtem.. Gyönyörű a fejléced,csak állok és bámulok.:) Nagyon tetszik az alaptörténet..:D Aztaaaa!:) Nagyon jó a blogod..:) Nem igazán olvasók Justin-os blogod,mivel nem vagyok nagy rajongója,de azért van 1-2 szám amit imádok tőle és ezt nem is titkolom.:) Szerintem,mint énekes tökéletesen megállja a helyét,de rajongója mégsem vagyok.:) Tetszik,hogy Chanel Selena barátnője,nagyon jól beépítetted Justin-t a történetbe,nem is olvastam sehol se ilyen ötletet,de nagyon tetszik az ötlet!:) Chanel karaktere már a kezdetektől megfogott.. igazi szókimondó,pirulós lány,de nagyon aranyos és kedves.. rosszat nem is tudok róla mondani,annyira megtetszett a karaktere..:D Igazán karakteres karaktert hoztál létre. Justin karakterében az tetszik,hogy igazi rossz fiús,tudja,hogy a tiltott gyümölcshöz nem szabadna megérinteni,megízlelni ő mégis megakarja ízleni..,mellette meg mégis tele van érzelmekkel,romantikával.:)ez nagyon tetszik benne,Justin foglalkozik a körülötte lévőkkel,csak nem mindig mutatja. Magáról is a laza srácot,mutatja,de biztos vagyok benne,hogy belülről teljesen más milyen..:) nagyon tetszik nekem Most már értem,miért nem bírják egymást,azért már rástartolt Justin Channel-re..:D Ez így nagyon üt..:D Jó kezdés..:D Justin még mindig emlékezett Chanel fenekére..:D De jól vissza szólt neki Chanel.:D Csak nem elkezdet tetszeni neki a kis Justin gyerek? na kíváncsi vagyok,hogy ebből mi fog kisülni..:) Jaj,de aranyos Tom,első ránézésre nagyon szimpatikus egy srác,de kitudja mi lesz később.. És biztos vagyok benne,hogy Justin figyeli Chanel minden egyes lépését,csak még azt kell megtudnom,hogy miért..:) Na és kiderül,hogy igazam volt.:) Gondolom a kártyát is ő küldte,mert miért pont Tom küldené egy kedvellek kártyát,mikor az már rég kiderül,hogy kedveli,mikor megcsókolta.:D Én azért elgondolkodnék azon hogy gyilkos vagy Justin megerőszakolna..:D Biztos nem a gyilkos-t választanám..:D Ez a szívesség nem fog tetszeni nekem..:D Gondolom azt kéri tőle,hogy titokban menjen el a VS show-ra és lesse meg Justin-t,hogy kavar-e valakivel..:D de lehet,hogy rossz tipp,mindjárt kiderül.:D Hát a tippem nem jött be,de a te ötleted sokkal jobb.::D Most az állam a padlót fogja.. komolyan megcsókolta mindenki előtt? :O és a kocsis csók sem ért semmit,mert ugyanúgy fogdosta,megbámulta a modelleket.. mi lesz még itt?? :D Nagyon örülök,hogy Justin szemszögéből is írsz fejezeteket,mert így betekintést mutatsz Justinról,hogy az adott dologról ő mit is gondol.:) Szegény Chanel,Justin szépen tökre tette a kapcsolatát Tom-al és Selena-val..:/ Nem érdemelte meg..:/ Hozza helyre..D: Most nem azért szegény lányt lenézik meg minden,erre még a tanárnő is rátesz egy lapáttal és jól leégeti az egész osztály előtt,hát gratulálok neki!most ideges vagyok arra a pláza cicára és a tanára is!!:@ Így is van gondja,nem kéne még egy lapáttal rá tenni..:( Tisztára beleélem magam a szerepben.:) Ez nagyon jó,mert amit Chanel érez,azt én is érzem..:/ Ebből is látszik,hogy milyen jó író vagy,mert így át tudod adni az érzéseket,gondolatok..:) Csak gratulálni tudok..Teljesen tudok azonosulni Chanel személyével.:) Minden részben annyira meg annyi izgalom van,el se hiszem..:) Remélem sikerül megbeszélni a dolgokat Justin-al..:) Most van a legnagyobb szükségük egymásra..:) De örülök,hogy Sel nem haragszik rá..:) Az igaz,.hogy a kapcsolatuk már nem lesz olyan,mint volt,de legalább nem utálja Chanel-t. Tényleg két tűz közzé eset,ez a legrosszabb,amit valaki átélhet,ha választani kell.:/ Azért kíváncsi vagyok,hogy ki fog majd választani.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért kíváncsi vagyok,hogy ki fog majd választani.:) Na most csalódtam Sel-ben,megmutatta a foga fehérét!!!Mekkora egy ribanc Sel!!Ez mondja magát Chanel barátnőjének,na nem!! A valóságban én is szerettem,de kell valaki gonosz is a történetben nem?? Szegény Chanel,de sajnálom,pedig most nem Justin akarta ezt,sőt ellenezte de amit látott Chanel az pont mást mutat..:/ Nem néztem volna ki Tom-ból,hogy szövetkezik Justin-al Chanel háta mögött..:) Mindig is tudtam,hogy arany szíve van Tom-nak..:) Csak sajnos Tom-nak nem Chanel az igazi,hanem valaki más..:) Látszik Chanel-el,hogy oda van Justinért,csak még kéreti magát..:) De én is az ő helyében így cselekedtem volna..:D Végre sikerül megbeszélni a dolgokat,őszintén!:D Justin elég őszinte volt,mondta,hogy csak szexre kellet semmi másra,először.,őszinte!:D Sel mekkora egy genyó,más telefonját elveszi és még rá is kérdez,hogy hol járt,mégis kinek képzeli magát? az anyjának?:@ És Chanel helyében fognak cuccomat és elmennék vagy Alice-hez vagy Justin-hoz egyikük úgyis befogadná és megszabadulna legalább a „gonosz” barátnőtől.. Nem hiszek Sel-nek,még mindig kétszínű és még lesznek vele gondok. .Nagy döntés előtt áll most Chanel,remélem,hogy Justin mellett dönt..:D Az mellett,kell döntsön..:D Nem dönthet más mellett..:D Végreee kimondta az 9 betűs a szót: SZERETLEK♥. Őszintén megvallva a 16.fejezet volt a kedvencem,minden volt benne aminek kellett,és még a szemem is könnybe lábadt!:) nagyon jó lett!:) Még most sem tudom felfogni,hogy Chanel elmegy..:/ remélem azért még sikerül valahogy visszatartani, vagy nem tudom.:( nem hiszem el 17.résznél már potyogtak a könnyeim.. nem teheted ezt velem.:D nem mehet el..:( Végre egy jó hír VISSZAMEGY!:D és nem kell Sel-nél laknia.:D Jó döntést hoztál!:D Megint szövetkeztek Chanel mögött,de az ő érdekeit nézték,tényleg csak szenvednek egymás nélkül,lássa már be Chanel is.:D Nagyon bírom ezt Alice lányt. aranyos lány.:D Alice furfangos egy lány..:D jól kitervelte!:D és végreee Chanel is kimondta azt a bizonyos varázs szót..:D már,amióta Justin kimondta azóta erre várok!:D Hát mondhatjuk azt,hogy összejöttek?! Igaz még Justin nem kérdezte meg,hogy lenne-e e barátnője,de most a turné miatt nem is lenne jó döntés,de hogy tudja,hogy szereti Chanel,így mégis könnyebb lesz neki a turné,hogy tudja valaki várja otthon..:) Örülök,hogy a történetet nem sietetted el,minden a maga idejében történt.:D Istenem de jó volt a 21.fejezet..:) meghaltam..:D D csodálatosan írsz,nagyon bő a szókincsed,ami nagyon látszik a fejezeteidben..:) a fejezeteidben mindig találtam valami olyan részt,amin lehet töprengeni,izgulni..:D Egy nap alatt megszerettem a blogodat! imádom♥Fel is iratkoztam az olvasóid közé.:) Már alig várom a folytatást!:) xoxo :)

      Törlés
    2. Szia!
      Hűha, most ámulok-bámulok! A kommentedet olvasva úgy vigyorogtam, mint egy tejbetök! Jaj, nagyon szépen köszönöm, hogy rászántad az időd a történetre és erre a hozzászólásra, mert eszméletlenül sokat jelent és nagyon jól esett! Nem is tudom mit mondjak, csak annyit, hogy rettentően köszönöm!♥
      Love, Diana

      Törlés
  6. Tökéletes író: Diana
    Ismét egy elképesztő részt hoztál nekünk. Nagyon örülök, hogy Chan és Juju ilyen jól megvannak. Annyira imádom a blogodat. Fantasztikusan le tudod írni az érzéseket, ami nagyon jó mert elég fontos egy blogba. Remélem gyorsan hozod az új rész, mert már alig várom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tökéletes író: Sophie
      Én korántsem vagyok tökéletes, ez badarság :) Hamarosan felteszem az új részt, vagyis pár perc múlva, remélem az is fog tetszeni ennyire.
      Love, Diana

      Törlés