2013. február 10.

22. fejezet - Szülők

Hey babies!
Nem lett túl hosszú rész, de remélem az kárpótol titeket, hogy sok-sok minden történik benne, van sok Justin-Chanel jelenet, és emellett a másik blogomra is tegnap tettem fel a harmadik fejezetet. Attól függetlenül, hogy nem lett túl hosszú, én meg vagyok elégedve vele, de ígérem - és próbálom is betartani - hogy a következő hosszabb lesz. És hogy mi történik majd a két jómadarunkkal a történet során, az maradjon titok! Örülök, hogy az előző fejezet is tetszett, hisz ahogy már írtam, féltem tőle, de a visszajelzések szerint alaptalanul. Köszönöm a sok szép megjegyzést! Kellemes olvasást és egyéb-mást, ami a hét túléléséhez kell! Éljétek bele magatokat, mert valószínűleg Justin és Chanel az elkövetkezendőkben elszakad majd egymástól egy kis időre. Hoppá, elszóltam magam..
Love, Diana


Szerintem én vagyok az egyetlen olyan ember, aki négy óra alvás után úgy pattan ki az ágyból, mint aki most jött vissza egy wellness-hétvégéről. Tisztában voltam vele, hogy sokáig aludtunk, mert egyrészt későn halkult el a zene, másrészt pedig – szóval, más volt a program. Mielőtt teljesen átélhettem volna a szerencsés helyzetet, amelyben voltam, ránéztem az órára és tudatosult bennem: engem meg fognak ölni. Átgázolva mindenen, szinte kiesve az ágyból keltem fel és kapkodtam össze a ruháimat. A felsőm még könnyen rám jött, de a szoknyával már meg gyűlt a bajom.  Ide-oda rángattam, de csak nem akart rám kerülni, végül a próbálkozásom eredményeként ráestem az édesen szuszogó Justin-ra.
Természetesen azonnal lemásztam róla, de nem voltam elég gyors, ugyanis felébredt. Király, Ő is meg fog ölni – gondoltam. Helytelenül. Mosoly terült szét az arcán. Haja borzos volt, néhol még kicsit vizes, szemei pedig a megszokottnál is jobban csillogtak.

- Jó reggelt, Chan. – mosolygott tovább. Én, már jól megszokott módon veszekedtem a szoknyámmal.
- Ne haragudj, nem akartalak felkelteni, de béna vagyok. – vágtam csalódott arcot. Nem épp csalódott voltam, inkább mérges magamra. Úgy terveztem, hogy kiosonok, ami bár nem szép dolog, de legalább Jus aludhatta volna tovább az igazak álmát.
- Lehet, hogy béna vagy, de legalább az én kis bénám vagy. – abbahagytam a szoknyámmal való veszekedést, és pirulva mosolyodtam el én is. Felhúztam a ruhadarab zipzárját, és helyet foglaltam Jus mellett.
- A szüleim meg fognak ölni. – szóltam lehajtott fejjel. Biebs felült mellém. A takaró a dereka köré volt csavarva, felsőteste azonban teljesen látszott. Végigmérve beleharaptam alsó ajkamba, majd egy pillanatra visszagondoltam a tegnap éjjelre és valahogy máris elszálltak a szüleimmel kapcsolatos gondok.
- Miért is? – ha értené, szerintem Ő sem lenne ilyen nyugodt. A szüleim mindig is úgy vigyáztak rám, mintha az utolsó remény lennék a Földön. Sosem engedtek nagyon fiúk közelébe, és nem díjazták azt sem, hogy időnként kimondom, amit gondolok. Természetesen mindig bízhattam bennük, anya teljes mértékben támogatott mindig mindenben, de apa más volt. Anya tud mindenről, bár látszólag Ő sem szeretné, ha Justinnal lenne valami. Apuról biztosra veszem, hogy a legjobb esetben is eltilt tőle.
- A szüleim nem igazán díjazzák az ilyen dolgokat. A pasizást, meg ilyesmi. Próbálják elhitetni, hogy mellettem vannak, és bízhatok is bennük, a támaszaim, de legbelül tudom, féltenek. Túlságosan is. És ha megtudják, hogy hazudtam..
- Ne aggódj, nem lesz semmi gond. Felöltözünk, reggelizünk, aztán hazaviszlek. A szüleidnek elmesélem, hogy két nap múlva folytatódik a turné, és hogy szeretlek, és minden rendben lesz.
- Biztos? – kérdeztem vissza. Szerettem volna elhinni a szavait, de kétségtelenül nem tudtam.
- Biztos. – kételyeim nagyobbak lettek, bármennyire is húzott közel magához, s ölelt meg, erre koncentráltam. Majd eldől.

Összeszedve magam pattantam fel az ágyról. Az, hogy borzasztó nem kifejezés arra, mit éreztem. Kedvem abszolút nem volt hazamenni. A fürdőben próbálkoztam valami elviselhető kinézetet varázsolni magamnak. Enyhén sminkeltem ki magam, az amúgy is hullámos hajam kicsit begöndörítettem és végérvényesen is úgy néztem ki, mint Whoopi Goldberg lánya. Gyorsan kezembe kaptam egy fésűt és egy könnyed mozdulattal elsimítottam a hajamban ékeskedő hullámokat.

- Hé, hova lettek azok a cuki hullámok? – Justin megszokott lazaságával huppant fel a mosdó pultjára.
- Cuki? Úristen, úgy néztem ki, mint aki belenyúlt a konnektorba! – mondtam teljesen komolyan, mire nevetni kezdett. – Ha ennyire viccesnek találod, göndörítsük be a te hajadat! – fordult a kocka, s én kezdtem nevetni, Justin előlem menekült, miközben a hajsütővel hadonásztam mögötte.
Figyelmetlen futkosásom eredménye ismét az lett, hogy elestem. Szerencsére megint Justin-ra.

- Hanyagolnod kéne ezt a sok elesést. – zsörtölődött alattam. Azonnal felkeltem róla, a hajsütő vasat leraktam a legközelebbi polcra és indultam is vissza öltözni.
Jus erősen megszorította a kezemet és ismét magára húzott. Totál nem értem..
- Nem azt mondtam, hogy kelj fel. – terült szét egy kaján vigyor az arcán. Látványosan megforgattam a szemeimet, s kiszedtem a közben szoknyám alá tévedt kezeit. Végérvényesen feltápászkodtam, magam után húzta Őt is, nehogy ismét esélye legyen magára rántani.

Tizenegy fele indultunk reggelizni. Kint hideg volt, szemerkélt az eső. Justin pulcsijában, felhúzott kapucnival, kézen fogva távoztunk a hotelből. Sok-sok lány volt körülöttünk, a szupersztár gyorsan köszönt nekik. Eközben a legnagyobb figyelmem szenteltem arra, hogy semmi, de tényleg semmi se látszódjon az arcomból. Feltűntek a fotósok, egy évnek tűnt, mire beültünk a kocsiba, ami elvitt minket az egyik közeli étterembe.
A reggeli nagyobb nyugalomban telt, hisz olyan éttermet sikerült választani, ahol nem voltak sokan és beszélgetni is tudtunk. Én mindössze egy salátás szendvicset ettem, kávéval, a velem szemben ülő fiú betermelt két palacsintát, egy mogyorókrémes szendvicset és egy üveg kakaót.
- Te aztán sokat eszel. – jegyeztem meg.
- Valamivel pótolni kell az éjjel elveszett energiát. – azzal ismét kortyolt a kakaójából.

Teljesen relaxálva, tudva, nyugalomban vagyunk, néztem szét. Az étterem régies stílusú volt, a falakon képek, néhol díjak voltak. Gyönyörű volt minden. Kíváncsiságomban majd’ kiestem a székből, miközben a pultot bámultam. Kellemes meglepetés is ért: Justin az asztal alatt kulcsolta össze az ujjainkat.

Az ajtón kilépve csípős hideg csapta meg az arcomat, bármennyire is bele volt húzva a kapucni a fejembe. Kettéváltunk: JuJu az autó keresésébe kezdett, amíg én ismét nézelődtem. Kis idő múlva észrevettem, hogy egy lány néz engem. Sosem voltam szégyenlős, így odamentem hozzá. Teljesen letaglózva állt előttem.

- Szia! – köszöntem neki határozottan. Kecses mozdulattal lehúztam a kapucnit. A lány szemei elkerekedtek.
- Azt hittem, Selena vagy. – csalódott arcot vágva faképnél hagyott engem.

Na nem mintha bántana! Oké, nagyon is bánt. Persze, teljesen érhető, hogy azt hitte, Selena vagyok, hisz egy két éves kapcsolatot nem könnyű kiheverni sem a rajongóknak, sem az érintetteknek, de ez rosszul esett és nagyban kihatott a kedvemre. Mit éreztem? Ismét azt, hogy Selena jobb nálam.

Egy bothoz hasonló állapotban álltam az út szélén. Bámultam ki a fejemből.

- Gyere, megvan az autó! – úgy ragadott karon, mintha a kutyáját húzná maga után. Egyre rosszabbul kezdtem érezni magam, s hasonlóan az utóbbi időkhöz, ismét azon voltam, hogy sírni kezdek. Mire elfelejtettem a történteket, az autó megállt a házunk előtt.

Becsöngettem. Felüdülés volt látni Alice arcát, hiába volt mérges és hiába nézett ki úgy, mint akit most ítéltek egy hónapos szobafogságra.
Belépve a házunkba elfogott az ’otthon, édes otthon” érzés. Anyu, apu és Alice szülei körben álltak, nem épp szép arckifejezéssel.

- Mégis hol a fenében voltál? – csattant fel apa, kicsit sem zavartatta magát. Húztam fülem-farkam, s egy újabb hazugságon gondolkoztam.
- Én ott aludtam a régi osztálytársam.. – kezdtem a mondatba. Ekkor lépett be Justin az ajtón. Kész, nekem teljesen végem!

14 megjegyzés:

  1. Imádtam,mint mindig!:)♥ Szerintem nem lett rövid..:D Nagyon tetszett..:) Azért az tényleg bántó,hogy azt hitte a kis csaj,hogy Chanel Selena,aztán meg jól ott hagyta.. Nem örülök annak,hogy hamarosan zátonyra fog futni Justin-Chanel kapcsolta..:( Hát az biztos,hogy most nem lennék Chanel helyében,mert amit kapni fog,abból biztos nem fog semmi jó kisülni..:/ Már alig várom a folytatást! xoxo :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm! Szerintem kicsit rövid lett, de a következőnél jobban igyekszem majd. Nem tudom, én felpofoztam volna a csajt, de előtte kisírtam volna a szemem. Nem biztos, hogy zátonyra fut majd, de itt a turné. Erre is találnak majd megoldást, megígérem! :D Igazad van, Chanel helyében nem lennék most én sem, de továbbra is titok, mi és hogy alakul majd.
      Igyekszem sietni a folytatással és kicsit hosszabbra megírni!
      Love, Diana

      Törlés
  2. siess, nagyon jó.
    ide is benéznél. kylieandjustin.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Sietek, köszönöm, és benézek!
      Love, Diana

      Törlés
  3. Tökéletes írónő: Diana!

    Elképesztő lett ez a rész, mint a többi persze. Még mindig nem tudom el hinni, hogy tudd valaki ilyen jól írni. Csak falom a betűket/sorokat. Szerintem még mindig egy híres író vagy, akár hiszed, akár nem. De az biztos, hogy ha most MÉG nem vagy az akkor holnap, vagy holnap után már az leszel. Izgalommal várom a következő részt mind a két blogodon. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tökéletes írónő: Sophie! És ezt csak fokozod az új blogoddal. Apropó, fel is iratkoztam már oda.
      Azért nem vagyok én olyan jó író, van még mit fejlődnöm, elég sokat. A szókincsem szerintem nagy nulla, az az, amit nagyon szeretnék fejleszteni. Nem vagyok híres író, bár lehetnék, de sajnos nem vagyok az. Én lennék a legboldogabb, ha híres lehetnék, de ha esetleg ez bekövetkezne – amire nem sok esélyt látok – minden olvasómat meghívom magamhoz egy hatalmas bulira és mindenkinek osztok majd ezer ölelést!
      Igyekszem mindkét blogon a részekkel. Itt legyen titok, a másiknál pedig úgyis tudjátok, hogy feltűnik majd a One Direction is a negyedik fejezetben.
      Love, Diana

      Törlés
  4. Istenem..Tegnap kezdtem el olvasni ezt a blogot, és MEGÖLSZ! Pont egy ilyen izgi résszel abbahagyni és várhatok megint 5-6 napot hogy ismét olvashassam az írásod. Gonosz vagy..:( :DD Léci az 1D-s blogod linkelnéd?:3 (a régit.) Imádom az írásod és egy tipp : HALADJ A RÉSZEKKEL. :33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, és örülök, hogy így tetszik a blog! Gonosz vagyok persze, imádom a függővéget, minden esetben ;) Bár azért volt pár rész ahol nem volt, de 90% ilyennel végződött. A régi 1D-s blogomat itt találod: stolemyheart-1d.blogspot.hu
      Igyekszem a részekkel :)
      Love, Diana

      Törlés
  5. Hóesésben gazdag délutánt, Shawty ♥!

    Az az igazság...hogy nekem ismételten elnyerte a tetszésemet a fejezet ♥ :D Imádtam, csak úgy faltam a sorokat :33 JuJu iszonyat édes volt, mint mindig :D Az a csaj, amelyik "azt hittem, hogy Selena vagy"...elmehet a fenébe :"D Szerintem Chanel ezerszer jobban összeillik Justin-nal, mint Selena :) De ez egy magánvélemény, nem kell velem egyetérteni :DD

    Tűkön ülve várom a folytatást, itt is és a Be alright-n ♥! Szép hetet kívánok ♥!

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága Mace!♥
      Örülök, hogy tetszett, nekem kicsit rövid volt, de nyújtani sem akartam. JuJu mikor nem édes? Eszem az édes kis szívét.. áá *-* Nem tudom, szerintem Chanel összeillik Justinnal, és ezt nem csak mint író mondom. Az elejétől kezdve törekedtem olyan karakter kialakítására, amire bátran mondhatjuk, hogy összeillik Justinnal.

      Igyekszem a folytatással, itt is és a másik blogon is! Szép hetet neked is és mindent, ami kell.
      Love, Diana

      Törlés
  6. Kedves Diana! :)
    Most sem csalódtam benned ez a fejezet is fantasztikus lett! :) Alig várom már a folytatást! :) Ja és még valami nézz be a blogomra, mert van számodra egy meglepetésem! :) http://onedirection596.blogspot.hu/2013/02/negyedik-otodik-dijam.html#comment-form
    Puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy tetszett a fejezet, igyekszem a folytatással :D Nagyon szépen köszönöm a díjat, ki is rakom majd, igazán aranyos tőled!♥
      Love, Diana

      Törlés
  7. Szia blogíró barátnőm! ♥

    Ez a rész is nagyon tetszett, szegény Chanelt sajnáltam, na jó Justint is mert ki tudja mit fongak csinálni Chan szülei.. >.< Remélem nem teszik tönkre máris a boldogásgukat hisz nem rég találtak egymásra...
    Annyira összeillenek, Justin pedig nagyon édes volt!

    Dodó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, blogíró barátnőm!♥
      Legyen titok, mit csinálnak majd Chan szülei, de az anyukája megment egy-két dolgot, annyit ígérek. Nem fogják tönkretenni őket, de a többi legyen titok. Justin mikor nem édes? :)
      Love, Diana

      Törlés