2013. február 15.

23. fejezet - Bármi történik is, én melletted leszek

Sziasztok, drágák!
Ismét egy olyan fejezetcím, ami sokban tükrözi a tartalmat: Chanel és Justin kapcsolata erősebb lesz, de lehet, már sejtettétek, hisz a kezdettől fogva elég közel álltak egymáshoz. Ez a hetem kész kínzás volt, szerdán írtam kémiából, médiából és matekból, csütörtökön történelemből - megjegyzem, második világháború, ami úgy 35 évszámot tesz ki - és meg ne említsem, mennyit tanultam minden délután. Ez az oka, hogy nem végeztem még a fejlécekkel, de aki rendelt, nyugodjon meg, hisz ma elkezdem őket és pár ember meg is fogja majd kapni az elkészült munkákat. Lehet, hogy sablonszövegnek hangzik, de aki egy kicsit is átéli a helyzetem, az tudja, milyen nehéz és fárasztó. A fejezetről annyit, hogy szerintem lehetett volna jobb is. Tudom, ígérgetek, de öt napba telt ennek a rövid résznek is a megírása, a kevés időmtől függetlenül viszont próbáltam olyanra írni, hogy az események és a Justin és Chanel között történt dolgok kárpótoljanak titeket. Sikerült?
Love, Diana

- Mégis hol a fenében voltál? – csattant fel apa, kicsit sem zavartatta magát. Húztam fülem-farkam, s egy újabb hazugságon gondolkoztam.
- Én ott aludtam a régi osztálytársam.. – kezdtem a mondatba. Ekkor lépett be Justin az ajtón. A megszokott, hatalmas mosolya egyszerre lehervadt, meglátva a helyzet komolyságát. Halál csönd uralkodott a kis házunk előszobájában, még a legkisebb zaj is sokszorosára éleződött.
A percekig tartó némaságot a mellettem álló, kezemet erősen szorongató fiú törte meg.

- Justin Bieber vagyok. – mutatkozott be udvariasan, s nyújtotta kezét édesapám felé, aki egy könnyed mozdulattal eltolta azt.
- Vele voltál? Ezzel a bájgúnárral? – hangja élesen törte át a teret. Szinte minden szónál összerezzentem. Tisztában voltam vele, ha rajta múlik, elválaszt minket. Tekintete lekezelően járt köztem és Justin között. Alice szülei lekezelően nézelődtek rajtunk. Mintha két ittas, drogos állna az ajtóban. Nem voltunk azok. Csak szerelmesek.
- Apa.. – intéztem halkan felé, de tovább s tovább üvöltözött. Most az egyszer nem hagyom, hogy Ő jöjjön ki ebből győztesen, mert ez így nem jogos! Elegem van abból, hogy folyton én vagyok a család kislánya, akit lekezelnek. – Apa! Csöndben lennél már? Csak egy percre! Semmit sem tudsz Justin-ról! – anya büszke pillantásokat vetett rám, akcióm sikeres volt: apa elhalkult. Egy hajszál remény megjelent, miszerint meg tudom neki magyarázni, milyen fontos nekem Justin – aki mellesleg, egyre erősebben szorította a kezemet. – Szeretjük egymást. – jelentettem ki határozottan, magabiztosan. Efelől rég nem volt kérdésem.
- Lefeküdtetek? – az utolsó dolog, amit épp vártam volna, ez volt. Mi értelme tagadni, igen. Ahelyett, hogy egyikünk is válaszolt volna, hallgattunk. Hallgatás beleegyezés, ezt a szüleim is jól tudják. Utólag bánom, mert ha mondtam volna valamit, legalább nem teszem ilyen egyértelművé. És valószínű, az öltözékem is tükrözte, hogy nem az osztálytársaimtól jöttem.

Apa erőszakosan ragadott karon és tuszkolt egy Justin mellől, aki értetlenül állt a helyzet mellett.
- Hogy mertél hozzáérni a lányomhoz? Takarodj a házamból! – barátom arca elborult volt. Nem félt, nem rettegett, inkább úgy tűnt, mindjárt behúz apának egyet. Én készségesen próbáltam szabadulni a szorító kezek közül, sikertelenül.
- Andrew! – anya mentett meg. A sok kiabálástól sírni kezdtem. Úgy éreztem, elszakadt egy cérna, ami már így is túl sokáig volt túl erős. Végre elengedte a kezem, de én továbbra is ott álltam mellette, könnyes tekintettel. – Justin, Chanel, ti menjetek fel kérlek, mi ezt megbeszéljük.

Ezek után természetesen egymásra sem mertünk nézni, rezzenéstelenül baktattunk fel az emeletre. Alice is jönni akart, de neki maradnia kellett, mert Ő az egyetlen tanúja a kapcsolatunknak.
Sírva borultam le az ágyra. Tulajdonképpen nem értem, miért sírtam. Kezdődött ezzel a Selenás dologgal, folytatódott a szüleimmel. És a gondolat, hogy vége köztünk mindennek, már magában is sírásra késztetett. Ha az a cérna elszakadt, akkor igen erős volt eddig.
Fejemet a párnába fúrtam, s szinte már rázkódtam a sírástól. Na az már biztos, hogy nem ez életem legjobb napja.
Két erős kar fonódott a derekam köré, az ágy besüppedt. Csukott szemmel ugyan, de kétségek nélkül fordultam a másik oldalamra s bújtam hozzá a mellettem lévő fiúhoz.

- Miért nem értik meg? – nehezen ugyan, de ezt a pár szót suttogva motyogtam el. Fogalmam sem volt, hogy reagál erre az egészre Ő, de erőm se, hogy felnézzek rá. Mellkasához bújva sírtam tovább.
Egymás kezét szorongatva vártunk. Magunk sem tudtuk mire vagy kire, de vártunk. Pár percre azt hittem, álom volt ez az egész, és a hotelben fekszünk, de aztán rá kellett jönnöm, hogy nem. Igenis valós. Ha az ember túl könnyen kap meg valamit, reális, hogy könnyen is elveszti. De ez nem jogos.

Az elejétől kezdve kedveltem Justin-t. Ha beszólt is és gúnyos megjegyzéseket tett, akkor is. Bevallom, igenis imponált, hogy úgy néz rám, és reménykedve figyeltem, mit tesz éppen. Teljesen meglepett, hogy Ő mit érez irántam. Sosem voltam még szerelmes, most sem vagyok biztos benne, mindent helyesen teszek-e. De azt tudom, hogy szeretem. Két nap, egy ölelés is elég volt, hogy rájöjjek, mennyire fontos nekem.

Utálok őszinte lenni. Utálom bevallani az érzéseimet, de kimondani, hogy szeretem a legjobb dolog a világon. Az édes szuszogása – mellyel jelezte, hogy amíg én órákig gondolkodtam, Ő inkább elaludt -, meleg lehelete kellemesen érződött a homlokomon. A szemem könnyes volt, s hogy letöröljem, reflexből szerettem volna felemelni a kezem – azonban Justin nem engedte. Szorosan kulcsolta össze ujjainkat, mindkét kezemet fogta.

A semmibe bámultam. Néztem a fény játékát az ágy melletti éjjeliszekrényen, s rajta a kvarcórán. A szüleim kapcsolata sem tündérmese. Épp ezért nem fér a fejembe, miért viselkednek így. Féltenek, tudom. Értem – vagy nem? Abba is belezavarodtam, hogy értem-e. Szóval.

Halkan és lassan csusszantam ki JuJu kezei közül, s ültem az ágy szélére.
- Mi lesz velünk? – kérdeztem, magamtól.
- Szeretlek. – nem vártam választ, mégis kellemes meglepetésként kaptam. Hátranéztem, ahol épp Biebs nyújtózkodott. Mind egy jóllakott napközis, úgy kelt fel, ásított párat, kinyújtotta végtagjait, aztán helyet foglalt mellettem.
- Hány hét a turné? – valahogy a kezeim érdekesebbnek bizonyultak mindennél. Próbáltam erős lenni, hisz nem akartam, hogy ismét sírni lásson.
- Négy. – jelentette ki határozottan. Határozottsága egyszerre eltűnt, mikor kiszúrta lehajtott fejem és a könnycseppeimet. Bármennyire is szeretném, nem tudom itt tartani, és ez fáj. Lehetetlennek, reménytelennek érzem ezt az egészet.
- Chan, tudom, ez nehéz neked. – simította kezét az arcomra, ezzel letörölve könnyeimet. - De bármi történik is, én melletted leszek. Ha lélekben is, de veled vagyok. Négy hét. Hamar elmegy, ha a barátaiddal vagy, tanulsz és elfelejtesz erre a kis időre. Menni fog?

Lehetetlent kért. Tartva magam, ellentmondva minden gondolatomnak böktem ki azt az egyetlen kis szót, ami számomra egyre közelebb vitt az elváláshoz.

- Menni. – bólogattam. Belül azonban magamat pofoztam. – Menjünk le. Úgyis elválunk, meg kell ezt beszélnünk a szüleimmel.

Lassan, egymás ölelésében haladtunk a konyha felé, ahol éles kupaktanács folyt anya és apa között. Apa feje nem volt vörös, és nyugodtnak tűnt, ami meglehetősen jó jel volt. Anya, akár hányszor ránk nézett, mosolygott.
Elfoglaltuk a körasztal maradék két székét. Igen kapóra jött, hogy kör alakú ez a valami, így sokkal jobban láttuk egymást, és tudtuk fogni egymás kezét is, anélkül, hogy észrevehető lett volna.

- Fiatalok. Gondolkoztunk. És áldásunkat adjuk rátok. Tudom, mennyire gonosz voltam és tuskó, ezért elnézést is kérek Mr. Bieber, - kis mosoly bujkált ajkaimon: egyrészt mosolyra késztetett a megszólítás, másrészt majd’ kiugrottam a bőrömből. – Látjuk, hogy szeretitek egymást. Mindössze annyit kérünk – kölcsönösen – hogy ne törjétek össze egymás szívét. Ennyi lenne. – csapta össze tenyerét látványosan s invitált egy ölelésre.
- Gondolom, tudja, Mr. Parks, milyen érzés szerelmesnek lenni. – a szüleim összeborultak. Évek után is annyira aranyosak, és abszolút tisztelendő, mennyire szeretik egymást. Ezért sem nagyon értettem, miért nem engedik, hogy azzal legyek, akit szeretek.
Boldog vagyok: ezt a turné sem tudja elrontani egy darabig. Vannak mindkettőnknek kötelességei, de a tudattal, hogy minden rendben lesz, könnyebb átvészelni a nehéz időket. Boldog vagyok, mert Justin is az. Azt hiszem egy bölcs mondta, hogy amikor valaki más boldogsága a te boldogságod, az a szerelem. És ez szerelem.

18 megjegyzés:

  1. Szia drága-drága blogíró barátnőm! ♥

    Ezt a nevet nagyon megszerettem :$ Szóval megértem a késésed okát, mind tudjuk, hogy az iskolában teljesíteni kell :I A lényeg, hogy itt vagy! Meglepődtem azon ahogy Chan apja viselkedett, de a végén kedvesek voltak, ez a fontos. Az utolsó két mondtad nagyon tetszik, igaz! Annyira tetszik az ahogy írsz! Örülök neki, hogy úgymond megismerhettelek a blogokon keresztül, értékes ember vagy! Komolyan nem tudom miért mondom ezeket most, de ez jött. :) Látszik mindegyik részeden, hogy igényesen csináltad meg és, hogy sok időt fektetsz bele, munkád gyümölcse pedig magáért beszél.

    Puszi, Dodó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága blogíró barátnőm!♥
      Én is megszerettem ezt a nevet :) Hát igen, sajnos muszáj teljesíteni, mert eleve belehúztak most a tanárok is, és a régi ’átolvasom aztán ötös lesz’ technika sem működik már.
      Egy kis fordulatot akartam beletenni Chan apukáját illetően. Bármennyire is akartam, nem tudtam elvonatkoztatni az ALAYLM videótól, amiben ugye szintén hasonló a helyzet. Na de azért addig nem fajulnak a dolgok, ígérem :D
      Az utolsó két mondatot imádom. Az idézetet Lana Del Rey mondta és rettentő igaz! Jaj, nagyon aranyos vagy, én nem tartom magam értékesnek, vagyis messze vagyok attól. De, igyekszem minden részt úgy megírni, hogy tudom, itt vagytok, számítotok rám és hogy mindig valami olyat kell kiadnom a kezeim közül, amivel elégedett vagyok – mást nem is bírnék publikálni.
      Köszönöm a megjegyzésedet, igazán jól esett ilyet olvasni!
      Love, Diana

      Törlés
  2. Hi, Shawty ♥!

    Üdv a 2.világháború végén, drága :) Mi is jövőhét szerdán írunk egy gyönyörű TZ-t belőle :) Angolból pénteken kommunikációs órám lesz, egész órán angolul kell beszélni és 3 jegyet kapok rá :) Nyelvtanból kiselőadást kell majd tartani, szóval jóó lesz a jövőhét is :"D

    A fejezetet imádtam, mint mindig ♥ :$ Chanel apukája először ijesztő volt számomra, de a végére kezdtem megkedvelni :) Az anyukája imádni való asszony, érződik és látszik rajta, hogy örül a lánya boldogságának :) JuJu...miért ilyen édes? :) Annyira de annyira áhw ♥ :$ Mint már mondtam, imádtam és kíváncsian várom a folytatást! :) ♥

    Írtam a Be alright-n, miszerint kaptál tőlem egy díjat, ismét ♥ :) Gondoltam, itt is szólok :) :D Jó hétvégét, kellemes pihenést és szép hetet ♥!

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága Mace!♥
      Én szerencsére túlestem rajta, nem volt valami kellemes dolog bevágni harminc évszámot és három órán keresztül ezt tanulni. Csak hat év volt, mégis mennyi minden történt. Jövő héten bioszból írok, kedden matekból. Ez így nem olyan vészes, de abiosz nagyon sok, így lesz mit tanulni. Nyarat akarok!

      Örülök, hogy tetszett a fejezet, ezt most Chanel-Justin fejezetnek szántam :D Chanel anyukája tényleg imádni való, fog még Ő segíteni a lányának. JuJu.. hát, fogalmam sincs. Bárcsak én is tudnám, mit evett, amiért ilyen extra édes, de sajnos ezt nem sikerült még megfejtenem.

      Olvastam, ki is tettem, és vissza is küldtem a Hate That I Love You-ra.
      Kellemes hétvégét neked, és köszönöm még egyszer a díjat!
      Love, Diana

      Törlés
  3. Tökéletes író: Diana

    Nagyon, de nagyon jó rész lett. Annyira örülök, hogy együtt maradhatnak. Olyan boldog vagyok. Boldogabbá tetted a napom, ezzel a kis dologgal. Elégé féltem az elején, mert fogalmam sem volt, hogy mi fog történni.De megnyugodtam hála neked. Egy kicsit olyan elő érzetem volt mintha meg akarná ütni Chanelt az apja, de hála nem.

    Szeretnék kérni, mind a két blogodhoz cserét ha nem probléma. http://just-give-me.blogspot.hu/ én mindjárt kiraklak. Ja és kaptál egy díjat a Be alrightra :)
    Imádom a blogodat, nagyon ügyesen írsz!!

    Puszi, Sophie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tökéletes író: Sophie!
      Ha nem hiszed, olvasd el a megjegyzésemet a blogodon, ott leírom, miért. Egyszerűen imádom olvasni az irományaidat!
      Jaj, örülök, hogy tetszett, aranyos vagy. Az elején volt egy kis feszültség fokozás, remélem, ettől csak jobb lett.
      Természetesen mehet a csere, ki is raklak mindkét blogon, a díjat pedig köszönöm!
      Love, Diana

      Törlés
  4. Kedves Diana!

    És most újra megmutattad, hogy a részeid fenomenálisak tudnak lenni :) ez az írás egyszerűen a véredben van!!! Nem siettetlek mert a jó részhez idő kell. (habár tudsz te anélkül is kibaszott jó részeket írni :D)♥ Örülök,hogy Chanel és Justin boldog,így én is boldog vagyok..:) Chanel apukája elég ijesztő figura lehetett abban a pillanatban,de lenyugodott és áldását adta rájuk,de azért én megértem az apukáját is mert félti az egyetlen pici kislányát,aki már nem is annyira kicsi,hanem már kész felnőtt!:) Az anyukája szerintem is imádni való asszony,ilyen nőt nem lehet nem szeretni..:) Jó hatással van Chanel apukájára..:) Justin meg édes és talpraesett volt végig..:) Már alig várom a folytatást! A következő hétre pedig kitartást,sajnos én is írok TZ-t tőriből..:/ xoxo :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, de ez túlzás :D♥ Igyekszem azért mindig időben hozni a részeket, bár a következő az inkább ilyen átkötő szerepű lesz, de remélem, az is tetszeni fog majd. Chanel inkább felnőtt, mint pici lány már, az apukája ez nagyon is jól tudja, csak félti. Justin.. róla nem nyilatkozom. Édes, édes és édes. Kitartást neked is, kívánom, sikerüljön a töri, majd gondolok rád!
      Love, Diana

      Törlés
  5. ez eszméletlen várom a kövit
    nézz be hozzám

    kylieandjustin.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy tetszett, igyekszem!
      Benéztem!
      Love, Diana

      Törlés
  6. Végre ide is sikerült eljutnom. Nos az előző részhez való kommentem nem érkezett meg hála a blogspotnak, pedig írtam egy regényt. Na mindegy leírom még egyszer!^^
    A rész fantasztikus lett! Örültem, hogy Chanel apja meglágyult és elfogadta a tényt. Bár az én apám is ilyen lenne... Ő nem igazán lépett túl azon, hogy elveszítette az kislányát... Most nem épp magamról beszélek, hanem a nővéremről. Na mindegy ezzel nem is untatlak.
    Mióta olvasom a blogodat megkedveltem Justint. Pár zenéit így is meghallgattam, de így most már kedvelem is. Nem lettem rajongó, de már megváltozott róla a véleményem. Látszik milyen hatással vannak rám a blogok. :D
    Még egyszer fantasztikus részt hoztál össze és várom a következőt!
    Puszi, Diana

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Kaptam e-mail-t pedig a kommentedről, de tényleg nem érkezett meg. De minden esetre nagyon köszönöm, hogy szántál időt a blogra :)
      Alapból nem vagyok egy happy-end mániákus, de most úgy éreztem, kell ide egy boldog vég. Igazán sajnálom, bár én még nem tartok ennél az elengedés stádiumnál, de apa előre kijelentette, hogy Ő aztán nem enged el engem soha el. Egyszer muszáj lesz.. Nem untatsz, ellenkezőleg!
      Örülök, hogy kedveled Justin-t, hisz valamilyen szinten ez is volt a célom, mikor megnyitottam a blogot.
      Köszönöm, és igyekszem a következővel!
      Love, Diana

      Törlés
  7. Szia Diana!
    Díj nálam ;) (just give Me a reason) telefonról vagyok :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia drága Sophie!
      Nagyon szépen köszönöm utólag is a díjat, igazán sokat jelent!
      Love, Diana

      Törlés
  8. Szia Diana! :)
    Ismételten egy csodálatos rész! :)) Örülök, hogy azért a végére Chanel apukája is megnyugodott és elfogadta a kapcsolatukat.:)) Justin mint mindig most is rettentő aranyos volt!*-* Kíváncsian várom a folytatást! :) Puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon szépen köszönöm, igyekeztem vele :D Justin mikor nem édes? Ma még felkerül a folytatás, remélem, az is ennyire fog tetszeni :)
      Love, Diana

      Törlés
  9. Holnap már új rész. *o* meghaloook. ♥ annyira imádom a blogjaid! 2 szó : istennő vagy.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már ma új rész :) Igyekszem vele, és nem vagyok én istennő, a közelében sem vagyok :D♥
      Love, Diana

      Törlés