2013. február 27.

25. fejezet - Meglepetések

Hello, darlings!
Újabb hét, újabb napok. Ez a hetem sem egy sétagalopp, de szerencsére a nehezebb részén már túl vagyok. Ettől függetlenül hamar megírtam a részt, ami ismét hosszabb lett. A napokban gondolkoztam, hány részesre szeretném a történetet és arra jutottam, hogy amennyi jön, annyi lesz. Ha úgy érzem, ennyi elég, itt álljunk meg, akkor vége lesz. Ma kezdtem el a meglepetés elkészítését, ami egy szomorúbb hangulatú novella lesz, csatolva egy számomra igen fontos és gyönyörű dallal. Remélem várjátok, mert igyekszem vele, de az Istennek sem tudok hat vagy hét oldalon keresztül rizszázni, de majd próbálok. Főleg a gondolatokra szeretnék építeni, így még nehezebb dolgom van, de hajrá nekem! Nektek hogy telik a hét? Várjátok már a novellát?
Love, Diana

Strip
2013. február 09.
Los Angeles, California
Szombat van. Átlagos napjaimon ilyenkor még délben is nyomom az ágyat és kettőkor kikelek egy bögre kávéért, majd visszaalszom. Korántsem vagyok annyira éber, mint a hétköznapokon, de most! Reggel fél ötkor fent voltam. Alice párnákkal dobált, hisz Őt nyaggattam, a jó stílusérzékével találjon már valami normális ruhát nekem. Mikor kiejtettem a mackónadrág szót feje vörös lett, azonnal felugrott és felforgatta a szekrényemet. Végül, reggel hét órakor diadalittasan eszméltünk fel: kész voltam. A telefonomat belecsúsztattam a nadrágom zsebébe, gyorsan bekaptunk valamit reggelire és már indultam is a repülőtérre. Fogtam egy taxit. Ahogy egyre közeledtünk Los Angeles repülőtere felé, egyre jobban izzadt a kezem. Bár tudtam, egy óra van még barátom – milyen furcsa ezt kimondani! – érkezéséig, az első pillanatban ott akartam lenni.

Helyet foglaltam a hatalmas reptér előcsarnokában és sok-sok emberrel együtt vártam. Ide-oda sürgött a nép, ahogy folyamatosan érkeztek a gépek, úgy tűntek el mellőlem az emberek. Nem türelmes emberként ismernek, s most pedig még az átlagosnál is jobban kezdem elveszteni azt a picike türelmemet is. Körülöttem, anyukák, apukák, családok voltak. Mindenki sírt, aki újra látta a szeretteit, ölelgették egymást. Néha-néha felpillantottam, és ilyenkor nekem is mosolyognom kellett. Máskor pedig a térdemet kopogtattam a várakozásban.

Hogy őszinte legyek, fogalmam sincs, megtaláljuk-e egyáltalán egymást, hisz nem is beszéltünk már öt napja legalább és nem tudom, nem választja-e inkább a zsúfolt előcsarnok helyett a vészkijáratot, ahol nyugodtan, emberek sokasága nélkül kiszökhet.
Aki azt hiszi, hogy négy hét nem sok, az hazudik. Abban az esetben sok, ha az egyetlen olyan ember kilép az életedből, akivel sosem unalmas egyetlen perc sem.
Egyre idegesebb lettem, s mikor bemondták a New York-i járat érkezését, legszívesebben felugrottam volna örömömben. De nyugodtnak kellett maradnom, így rezzenéstelen arccal ültem tovább a hideg széken, várva, hogy jöjjön valaki.
Sok-sok ember özönlött az előcsarnokba. Ismét voltak, akik öleléssel üdvözölték egymást, rég nem látott rokonaikat, barátaikat. Felálltam és szemeimmel buzgón kezdtem keresni Őt. Azt sem tudtam, mit visel, hogy néz ki, csak kerestem. Pár másodperc ideges keresgélés után fotósok százai töltötték be a teret és máris kiszúrtam a nagy tömeg közepén. Sikítozó lányok állták el az utat, és nem láttam mást, mint két hatalmas kidobóembert. Leleményességemben – na még mit nem! – lefagyva álltam a szék előtt. Tennem kellett valamit, mielőtt lehajtott fejjel távozik, nem is sejtve: itt vagyok.

- Justin! – kiabáltam át a tömegen. Kíváncsian kapta fel tekintetét és kezdett kutakodni a nagy csarnokban. Gondoltam, nem lát, így integetni kezdtem. Felcsillanó szeme jelezte: észrevett. Halkan súgott oda valamit testőrének. Ajkamat harapdálva, izgatottan vártam. A testőr és Justin különvált a fotósoktól és szinte vágtatva keresztül mindenen közeledtek felém.

Rég nem látott arca minden egyes lépéssel felvirult. Hihetetlen, mennyire hiányzott az édes pofája, a pingvin járása és úgy mindene. Lassan szedtem a lábaimat felé. Justin futni kezdett, piros táskája ide-oda járt a hátán, de ez kicsit sem érdekelte. Azt hittem feldönt, de mikor közel ért hozzám felkapott és a levegőben megpörgetve lehelt egy csókot ajkaimra. Nevetve váltunk szét. Földet érve magabiztosabb lettem. Szorosan karolt át, fejemet a nyakhajlatába nyomta, védve a fotósoktól.

- Hiányoztam? – suttogta alig hallhatóan.
- Nem is tudod mennyire. – egy pillanatra felnéztem rá, arcomon továbbra is ott trónolt az a hatalmas, levakarhatatlan mosoly. A vakuk az arcunkba villogtak, s kísérteties hasonlósággal a Victoria’s Secret Show-hoz, Jus megcsókolt. Tudtam, ennek következményei lesznek még, de abban a pillanatban ez volt a legkisebb dolog.

Összeborulva mentünk ki a reptérről. Justin udvariasan nyitotta ki a fekete autó ajtaját, eltekintve attól, hogy kamerák voltak mindenhol. Összehúzva magam kuporodtam az autóban, minden percben takarva magam a sálammal.
Sosem akartam, hogy hírnévhajhász senkinek higgyenek, mert nem voltam az. Szerintem undorító, ha valaki a pénzéért szeret valakit. Nem egészséges. Épp ezért próbáltam minél jobban elbújni. A fejem a sálban volt, szemem előtt lepörgött az összes holnapi újság címoldala.

Los Angeles autópályájára hajtva megkönnyebbülve eszméltem fel. Tekintetem az elsuhanó tájat pásztázta, gyönyörködve a tél nyomaiban. Néhol egy-két hókupac tarkította a teret. Ismerős volt az út, az első percben kiszúrtam: Justinhoz megyünk. Érdekes módon egy szót nem szóltunk egymáshoz, ennek ellenére merészen fogtuk a másik kezét.
A hatalmas ház előtt megállva ismét elcsodálkoztam. Kétszer – vagy háromszor? –jártam itt és továbbra is csodálatos ez a ház. Annyira nagy és szép, lehetetlen betelni velem. Vállamon a táskámmal és barátom kabátjával a kezemben – amit a hideg ellenére sem akar felvenni, mert az úgy „nem divat” – mentem be a házba. Biebs elköszönt a sofőrtől, aztán csatlakozott hozzám.

- Basszus. – kíváncsian fordultam az ajtó felé, ahol épp Ő ügyetlenkedett.
- Mi van?
- Semmi csak.. – durcásan vágta le a pulcsiját az előszobaszekrényre. Figyelmen kívül hagyva engem, kecsesen bebaktatott a nappaliba, s helyet foglalt a kanapén. Követve példáját, leültem mellé.
- Milyen volt a turné? – hát, nem ez az első kérdés, amit feltettem volna neki, de ez a legkézenfekvőbb.
- Jó, kösz. – vágta oda flegmán.
- Most meg mi bajod van? – nem értem a hangulatváltozását. A reptéri kedves srác az autóút folyamán átfordult valaki mássá.-
- Hiányoztál. – nyögte ki, lehajtott fejjel. S ezért kell szomorúnak lenni?
- Van még valami más is!
- Nincs.
- Ismerlek. Na, bökd ki! – böködtem meg játékosan.
- Csak..szeretlek. És rossz volt ez a négy hét. – biggyeszti le ajkait.
- Ez komoly? Elég akkor depizni, amikor nem vagyunk együtt, de most, hogy itt a lehetőség, hirtelen felveszed a szomorú álcát? Nem értelek. – legyintettem nagyot, jelezve, tereljük a témát.
- Hoztam neked valamit. – pár perc kínos csend után végre megjelent az a szép mosoly az arcán, ami engem is mosolygásra késztetett. Buzgón kezdett keresgélni a bőröndjében. Utálom a meglepetéseket, és Justin esetében fogalmam sem volt, mire számítsak.

Meglátva az ajándékomat, egyszerre felkiáltottam.
- Gumicukor! – úgy pattantam fel az ágyról, mint egy kisgyerek. JuJu önelégült mosollyal nyugtázta: tetszik az ajándék. Egy kis kártya volt a kosár gumicukorra ráfüggesztve, amelyre ez volt írva:

”Holnap érkezik anya, Jaxo és Jazzy. Bemutathatlak nekik?”

Nem sokat tudtam sem Pattie-ről, sem a gyerekekről, de mivel imádtam a kicsiket, nem tulajdonítottam semmi rosszat az alkalomnak. Bólogatással egyeztem bele, fogadtam el a meghívást.

- Alice-től hallottam – ez érdekes: mióta vannak ők beszélő viszonyban? -, hogy nekem is tartogatsz valamit.

Egyáltalán nem említettem, hogy van egy ajándékom Justinnak, és remélem, Alice sem mondta el neki, mert akkor ugrott a meglepetés.
- Igen! Mindjárt hozom, tíz perc! – nevetve szaladtam ki a mosdóba. Láttam barátom értetlen pillantásán, el sem tudja képzelni, mi lesz a meglepetés – ellentétben velem.

A tükörbe nézve úgy látom magam, mint aki most váltotta valóra az álmát. Egyfolytában nevettem. Levettem a felsőm, majd megkerestem a táskámba az ajándék egyik kellékét. Tíz perc után, kisebb igazításokkal kész lettem. Feszélyezve léptem ki az ajtón, mivel a (szerintem) borzalmas csipkecsoda nem épp megszokott viselet volt számomra. Kíváncsian dugtam ki a fejem a nappali felé, ahol Justin ült szétterpesztve, türelmetlenül.

- Készen állsz? – kérdeztem, valami eszméletlen hülye hangszínnel.
- Persze. – reflexből érkezett válasza.

Nagy levegőt vettem, leraktam a kezemben lévő kosarat, amit tőle kaptam a legközelebbi szabad felületre. Remegő lábakkal álltam elé. Szemei elkerekedtek, azonnal felült. Látva reakcióját elégedett mosolyra húzódott a szám, miközben alsó ajkamat harapdáltam. A látszólag élénken beindult fantáziájú fiú azonnal nekem rontott, erőszakosan kezdett csókolni, kezei pedig egyszerre bejárták testemet.

- Na nem! – toltam el magamtól, amit csalódott pillantással nyugtázott. – Először játszunk: öt kérdés, öt válasz. Ha mind az öt jó, talán, ismétlem talán lesz esélyed.

Pillantása elborult volt. Tettem két lépést hátra.
- Benne vagy? – kajánul elvigyorodtam, látva, milyen arcot vágott.
- Na azt már nem! – közeledett felém ismét. Forró táncra hívta a nyelvemet, miközben hátrafelé, a falnak nyomott. Belenyögtem a csókba, lábaimat dereka köré kulcsoltam és megfogadtam, hogy ma este gátlástalan leszek, bármi történjen is.

12 megjegyzés:

  1. Hii, Shawty ♥!

    Kezdeném azzal, hogy már tűkön ülve várom a novelládat <33 :$ Akármilyen hosszú vagy témájú, izgatottan várom ;)

    Merem azt mondani, hogy a 21.fejezet(ek) után ez a kedvenc fejezetem :D ♥ Chanel iszonyat édes és számomra kicsit vicces volt, de persze romantikus (!), amikor várta JuJu-t a reptéren :DD A találkozást pontosan így képzeltem el :) It was sooo romantic ♥ <33 :) Hát ami utána jött...először a gumicukor, utána a fürdőszobás jelenet :DD :P xĐ Sejtettem, hogy valami fehérneműs dolog lesz :) JuJu reakciója...na igen, ez tipikus fiú reakció :D Nem bír a seggén maradni, a ha fehérneműs csajt lát :P Ajánlom, hogy bővebben fejtsd ki a végét a következő fejezetben, mert ha nem, én megkereslek és jól elagyabugyállak :D Csupán így fejezem ki azt, hogy mennyire szeretlek, Shawty ♥ :) Nem hiszem, hogy hétfőig tudok várni...kizárt! :$ Ahj...ez a fránya idő- és kedvhiány... :(

    Tűkön ülve várom a folytatást itt és a Be alright-n is :DD Jaa, meg a novellát is :) Én tegnap is raktam ki egy fejezetet, szokásomhoz híven van benne egy kis fordulat... *.* Úgy érzem, túl sokáig volt nyugalom Lexa és Harry életében :) :P xĐĐ
    A suli szar, változatlanul...de ma legalább megúsztam a szakköröket, mert előadáson voltam :) Azt se volt jobb a szakkörnél, de hát az előadáson nem kellett matekozni :DD Délelőtt töri TZ-t pótoltam...múlt héten a fogam miatt nem mentem suliba, és mivel a többiek akkor írták meg, így én akkor kimaradtam és ma pótoltam be :) Kettesnél jobb nem lesz...tanár kérdi óra végén: tanultál azért, hogy nem számítottál arra, hogy megírod? Mondom neki: valamennyit tanultam... :$ Vagy nem xĐĐ Na, nem is pofázok annyit, csak jöttem véleményezni meg a szokásosat elregélni :DD

    Kitartást a sulihoz, jó jegyet és kellemes hétvégét! :) ♥ Pénteken Stay with Me! Már majdnem kész van a folytatás, szóóval biztos vagyok benne, hogy ki fog kerülni péntek délután, legkésőbb este ;)

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága Mace!♥
      Én kezdeném azzal, hogy köszönöm ezt a hosszú kommentet, mindenképpen meghálálom majd valahogy! Én is várom, mit hozok majd ki belőle, mert elkezdtem, de igen akadozok benne. Az a gond, hogy nem sok a történés, így ki kéne bővítenem, de az Istenért sem megy. Mindegy, majd igyekszem.

      Nekem is ez az egyik kedvenc fejezetem, annak ellenére, hogy először nem tetszett. Elképzelem, ahogy Chanel várja a repülőtéren Justint. Ő az a fajta lány, aki nagyszájú és nagyon fura izgatottan, teljesen letaglózva látni, ahogy a barátját várja a reptéren. A találkozás… romantic!♥ A gumicukrot nem lehetett kihagyni, ez Chanel lételeme :) Jól sejtetted, semmi ötletem nem volt, így ezt írtam bele. Nem tervezem kifejteni, de mielőtt elagyabugyálsz, elmondom, hogy tervezek még olyan fejezetet ;D Tudsz te várni, mindjárt itt van!

      A Be Alright folytatása most készült el, kíváncsi vagyok, mennyire fog majd tetszeni. Olvastam, és bocsánat, hogy nem írtam, de ha ma kiteszed a folytatást, oda leírom egy az egyben a véleményem :D
      A suli szar. Ma voltam szóbelin, későn értem haza és a hétfői fizika témazáró miatt előre is kellett tanulnom. De legalább volt egy hasznos délutánom…

      Kitartást neked is, sok-sok jó jegyet és kellemes hétvégét! Alig várom a Stay With Me folytatását!♥
      Love, Diana

      Törlés
  2. Kedves Diana! :)
    Nagyon jó rész lett ez is! :D Imádom ahogyan írsz! :)) Olyan ügyes vagy!*-* Nagyon várom a folytatást itt és a másik blogodon is! :)) Puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Aranyos vagy, köszönöm! Igyekszem sietni a másik blogon és itt is, bár a Be Alright folytatása már kész van, már csak publikálni kell, amire holnap sor is kerül.
      Love, Diana

      Törlés
  3. Drága Diana!

    Imádtam,mint mindig!Olyan aranyos és romantikus volt Chanel,mikor kiment JuJu elé a reptére..:) Justin meglepetése még nekem is tetszett,tudja,hogy kell egy lányt levenni a lábáról.Hála neked én is megkívántam a gumicukrot..:) Chanel meglepetésén nagyon meglepődtem,őszintén nem ilyen ajándékra számítottam. De Justin-nak nagyon bejött és be is indult.:) Chanel játéka nagyon tetszett,de sajnos Justin-nak már nem annyira, túlságosan is kívánta már Chanel-t..
    A hetem elég nyugis.(szerencsére,nem írok semmiből) Ma is csak 4.órám volt,úgyhogy most nagyon boldog vagyok.:)
    Már nagyon várom a következő fejezetet. És neked milyen volt a heted? Persze ezek mellett már alig várom az új novelládat is,amire azt mondtad,hogy kicsit drámaid lesz és az érzelmekre,gondolatokra mész rá.. Hát már nagyon várom!

    xoxo Eternal Dreamer

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon örülök, hogy tetszett. Hát igen, Chanel-től nem ezt szoktuk meg, de szerintem pont ezért volt romantikus :) Én éjjel-nappal csak gumicukrot zabálnék, ha lenne lehetőségem, imádom! A cél az volt, hogy meglepjelek titeket, és az ilyen dolgokban gátlásos Chanel is meglepje Justint :D
      Nekem a mai nap volt húzós, de túl vagyok rajta, ez a lényeg!
      Nehéz hetem volt, voltak jó napok, de a tanulás még mindig a régi, borzalmas. Igyekszem a novellával is, ami nehezemre esik, mert ugye kevés a történés eddig benne, és szerintem ez így nem lesz jó. De azért tényleg próbálok az érzelmekre menni.
      Love, Diana

      Törlés
  4. Szia drága blogíró barátnőm ♥

    Hát persze, hogy várom a novelládat, biztos az is fantasztikus lesz ;)
    Aztán ez a rész nagyon tetszett, bírom Chanelt, ahogy a reptéren várta, nagyon aranyos volt :) JuJu is, jó kis ajándékot adott, na meg aztán Chan, közben pedig kis félénk volt, ez nagyon cuki volt! Meg hát Justin reakciója is ;DD
    A zene is nagyon tetszett, jó választás!

    Remélem a jövő heted jobb lesz, Dodó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia drága blogíró barátnőm!♥

      Remélem is, hogy tetszeni fog majd, szenvedek vele. Annyi gondolatom van, nem tudom, mit írjak le és mit ne.
      Chanel tényleg aranyos volt, ha belegondolok :) JuJu tudja, mi kell a barátnőjének és Chanel is tudja, mi kell a barátjának.
      Köszönöm, én valamilyen szinten bírom ezt a dalt, de néha ki vagyok tőle :D
      Én is remélem, neked is kellemes hetet és sok-sok jó napot!
      Love, Diana

      Törlés
  5. Drága Diana!

    Nagyon de nagyon sajnálom, hogy eddig nem írtam komolyan :( De most itt vagyok és írok neked egy kis monológot ha nem bánod.
    Először is már tűkön ülve várom a novellád mert biztos vagyok benne, hogy tökéletes lesz mint mindig amit írsz!
    Sajnálom, hogy nem volt valami jó heted de minden jóra fordul általában, igen azt hiszem, nem biztos. Ajj mit tudjam én jó lesz és kész én ezt eldöntöttem! :D

    Szóval a rész: Megint elképzőtőt alkottál bár ezt már megszokhatunk volna. Annyira édes volt Chanel a reptéren és persze Justin is amikor meghallotta a hangját.
    JuJu ajándékától szakadtam, jól döntöttél mivel szenvedélyem a gumicukor nyam..nyam!
    Nagyon aranyos volt Chanel ajándéka kis félénk volt, bár én is ilyen lettem volna ha ilyenbe kéne mutatkoznom az biztos. Justin reakciójától már meg sem lepődtem, bár egy kicsit vicces volt. Elképzeltem ahogy letámadja Chanelt :D

    Még egyszer fantörpikus részt kreáltál büszke lehetsz magamra! Már nagyon várom a folytatást ezen is és a Be alright is!

    U.I: Sophie vagyok csak "megváltoztattam" a nevem :P

    Puszillak Bonnie (Sophie)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága!
      Ugyan, nincs mit sajnálnod, teljes mértékben megértelek, nekem is csak most van időm válaszolgatni az összes megjegyzésre.
      Igyekszem vele, bár vannak gondjaim most az írásával, de igyekszem!

      Örülök, hogy tetszett. Gumicukor, kihagyhatatlan!♥ Chanel és JuJu aranyosak voltak, Chanel helyében én is félénk lettem volna :D
      Köszönöm szépen, most teszem fel a folytatást és a Be Alright-on pedig már szombaton publikáltam.
      Nagyon tetszik az új neved, imádom! :)
      Love, Diana

      Törlés